Wereldreis met 4x4

:wereld:beste avonturier>>>

ik ben jakob, 27 jaar en ik heb plannen om een wereldreis te maken met een oude 4x4. ben momenteel op zoek naar een dergelijke auto. daarnaast ben ik volop informatie aan het verzamelen. ik wil beginnen vanuit nederland naar spanje te rijden en daar over varen naar marokko. dan wil ik eerst afrika rondrijden. ik heb nog geen vaste plannen, datum of route.
ik wil dit eigenlijk niet alleen doen maar het liefst met een reis partner.

het is een heel verhaal om alle ideeen hier te posten dus ik laat het even hierbij,

graag klets ik verder met je als je echt intresse hebt en misschien kunnen we samen ene plan maken voor een reis.

groetjes jakob:chin:

bumb!

iemand intresse in zo.n onderneming?

Hoe lang wil je weg zijn ?

ik dacht zo eens een jaartje voor afrika nodig te hebben misschien iets minder of meer, geen idee precies :slight_smile:
ik heb niet echt veel verplichtingen in nederland. ik heb mijn bedrifj afgesloten per eind 2009 en mijn woning is verhuurd, tevens de stallen zijn verhuurd per september en wanneer alles verkocht is wat nog verkocht moet worden kan ik de opslach ruimte gaan verhuren, dan rest mij alleen nog te beginnen met het bouwen van de reis wagen.

dus voor ik weg kan duurt nog eventjes en jah terug komen gaat zeker rond een jaartje duren, maar ik wil na afrika eventueel nog verder de wereld over.
ligt eraan hoe het gaat.

groetjes jakob

Hoi,

Wij gaan vertrekken per 1 oktober as.
Misschien vind je veel informatie op onze website: www.slippersopreis.nl

Kijk maar eens rond, wij gaan eerst naar Afrika, dan naar het Middenoosten en dan via Iran naar Mongolië.
gaaf he !

groeten emiel & saskia:wereld:

hey,
toppie ik ga de website seker doorkijken en volgen wat jullie doen :slight_smile:

groetejs jakob

hej hej

ik ben farisia en ben nu 19 jaar en ben ook van plan om een reis te gaan maken maar wanneer had je ongeveer gepland weg te gaan of maakt dat niet zo veel uit…??

en hoe zie jij de reis voor je…???
ik ben benieuwd naar hoe jij je de reis voor zal stellen…

zelf had ik ook gedacht om met de auto te gaan, maar ik wil ook zeker nog richting azie… ik zou graag zelf zo nu en dan in de natuur blijven met een kleine voer voorraad zeg maar… maar zo nu en dan in de stad in het ‘bruisende leven’ zoals ze dat dan noemen vind ik ook leuk… zo nu en dan stoppen op plekken om toch maar weer wat geld bij te verdienen en ook heb ik best een lijst met dingen die ik graag nog zou willen doen. die zou ik ook op de reis willen doen…

laat me weten wat jou voornamelijke interesses zijn voor op je reis…

:dag:farisia

Hallo Jakob,

Bereid je goed voor als je met een auto vertrekt; ik weet een goed adres voor je op auto gebied; het vergt de nodige voorbereiding.

groeten

Land Cruiser HDJ 80