Hallo iedereen!
Ik ben Arno, kom uit de achterhoek en volg op dit moment een opleiding Almelo.
Jaren ben ik al van plan om in ieder geval voordat ik verder ga na het HBO naar het buitenland te gaan. Een korte tijd geleden besloten om uiteindelijk te gaan backpacken met behulp van de ticket die ik als website heb vermeld. Daar kun je ook gelijk meer informatie vinden.
Dit lijkt me echt geweldig om te doen!
Enigste is wel dat ik dit graag niet alleen doe vanwege de grote afstand en omdat het mijn eerste reis zal worden. De reis is nog niet bevestigd omdat ik dit pas wil doen als een reispartner heb kunnen vinden waar van ik denk dat ik daar een lange tijd mee zou willen rondreizen (Maximaal 1 jaar, de ticket die ik wil gaan gebruiken is namelijk 1 jaar geldig) De route die ik onderaan heb gezet hoeft zeker niet de definitieve reis te gaan worden want er zijn nog een aantal andere mooie reizen te maken met tickets van wtc! (deze is €1350.- de anderen zijn heel iets duurder) http://www.wtc.nl/wereldreis/wereld
Een voorbeeld van een de routes die kan worden afgelegd staan onderaan in de bijlage
Over een paar maandjes wordt ik 19 dus, zodra ik mijn opleiding heb afgerond ben ik 21 jaar. Zit nu in de 2de dus dat zal zomer 2015 zijn. Ik ben er vrij zeker van dat ik dit ga halen omdat ik er erg goed voor sta, mocht dit toch niet het geval zijn zal het gewoon in hetzelfde jaar blijven want mijn school is vrij gemakkelijk hierin.
Mocht iemand een zelfde plan hebben, het geweldig lijken om dit ook te doen of heb je nog wat vragen?
Stuur me dan gerust een berichtje! Dit kan hier of op Facebook, op beide zal ik regelmatig even kijken!
Groetjes Arno