(origineel bericht op be-more.nl)
Welkom
Hallo,
Welkom op mijn weblog die ik tijdens mijn reis naar Bobbi Bear in Zuid-Affrika, Amanzimtoti bij zal gaan houden. Het project Bobbi Bear begeleidt kinderen die misbruikt zijn in het hele proces van mogelijke uit huis plaatsing, traumaverwerking en het bezoeken van het ziekenhuis en de rechtszaak
Op dit moment zit bijna al het papierwerk dat ik nodig heb al in mijn tas, nu is de opgave vooral om die tas niet te vergeten. Degene die mij kennen weten dat dit niet een geheel onrealistische angst is.
Op 17 juni zal mijn vliegtuig met mij vertrekken vanuit Düsseldorf naar Dubay, om vervolgens weer verder te vliegen naar Durban, waar ik dan 18 juni hoop aan te komen. Dan is het de bedoeling eerst drie dagen training te volgen om daarna naar Amanzimtoti te vertrekken. Maar zover is het nog niet, nu eerst alles maar eens in mijn koffers proberen te krijgen.
Ondertussen heb ik er wel echt heel veel zin in en ben ik ook erg benieuwd naar hoe ze zelf omgaan met de problemen die ze daar hebben en hoe hun levensstijl daar zal zijn.
Groetjes,
Rhodé Zwijnenburg
Ps: Het is mogelijk een mail te krijgen wanneer ik een blog schrijf, klik dan op de tekst ‘volg mijn ervaringen’ onder mijn pasfoto rechts. vul daarna je naam, e-mailadres in en de code die staat aangegeven en klik vervolgens op het kopje ‘inschrijven’ die daar weer onder wordt weergegeven.