het is bijna zover..!

(origineel bericht op be-more.nl)

het is bijna zover…!

Inentingen gehad, ticket geboekt, geld gespaard en me voorbereidt op het land en het project… Nu is het dan eindelijk zover, alle voorbereidingen zijn achter de rug en over ongeveer 2 weken vertrek ik naar Zuid Afrika.

Tijdens mijn afstuderen bedacht ik me; wat ik wil ik als ik straks mijn diploma heb behaald?! Werken kan ik altijd nog, ik wil er een tijdje tussenuit …

Via via kwam ik bij de organisatie Be More. Mijn oog viel direct op het project Bobbi Bear!!

Bobbi Bear is een project dat zich inzet voor seksueel misbruikte kinderen. De organisatie redt per jaar zo’n honderden kinderen, regelt medische zorg, begeleidt ze bij het verwerken van hun trauma, vangt ze op met tijdelijke huisvesting en begeleidt ze tijdens een rechtszaak.

Een erg heftig project, maar een project dat me meteen aansprak! Na heel wat twijfelen heb ik de knoop doorgehakt en heb ik me aangemeld.

En toen… Kon ik niet meer terug, allemaal erg spannend maar vooral onwerkelijk! Nu het dichterbij komt wordt het allemaal nog spannender, maar in positieve zin!

De komende twee weken ga ik me bezig houden met inpakken, afscheid nemen en geld verzamelen! Mijn volgende blog zal ik dan ook vanuit Zuid Afrika schrijven, waarschijnlijk boordevol met nieuwe eerste indrukken en ervaringen!

Dus wil je mijn verhalen horen over mijn verblijf daar, kijk dan regelmatig op deze blog!

X,

(origineel bericht op be-more.nl)