Welke wijk in BA??

38 peso bedoel je?

Hoi Bartie,

Hoe bevalt het hostel obelisco voor de rest? aanrader?

groet,
Shanna

Ik zit nu een week in The Clan House (B&B) in het centrum. Het is een prima plek maar als ik weer terugkom in BA zou ik meteen in Palermo Viejo gaan zitten of San Telmo. Het Centrum is heel druk overdag en ś avonds is er bijna niets te doen.

Ja,ik vond het Obelisco Hostel Suites wel tof en vriendelijk.
San telmo is ook mijn favoriete stek om ´s avonds eens weg te gaan.
Recoleta vind ik ook tof.

Nu terug in het natte Belgïe.
In oktober terug naar Argentinië.

Chau.

Zorg gewoon dat je niet in het (micro) centrum zit. Dat is leuk om een dagje rond te lopen.
San Telmo, Palermo en Recoleta zijn gewoon de beste wijken om te logeren

Waar je nooit iemand over hoort en wat toch ook een prima & veilige wijk is, is Belgrano. Met veel restaurants en leuke winkels in rond Arce, de Barrancas (mooi, stijl stadspark) en het Chinatown van Bs Aires rond Juramento & Montañeses.
Bovendien dichtbij Palermo, relatief dicht bij Aeroparque en bij de hipódromo (leuk om een gokje te wagen) en nog niet/nauwelijks ontdekt door de internationale toerist.

Ja, ik ken Belgrano wel een beetje, net als Nuñez, maar is wel weer ietsje verder van alles weg.
Ben trouwens ook nog een dag in Caballito geweest, daar komt echt geen toerist. Was dus wel heel leuk.

Vraag maar eens aan een local hoe veilig 's nachts avendida Cabildo en Barrio River is

Dus dat weet jij dus ook al niet?
Valt me tegen…

dit zijn vooral Montserrat/ Constitucion taferelen, san telmo valt echt mee hoor

Jij weet het wel, dus zo is iedereen toch nog goed geinformeerd

Ga je ooit na 12 naar San Telmo?

^ ik woon in montserrat, vergeleken daarbij is san telmo echt prima (ook 's nachts, en dan vooral avenidas en pleinen, maar dat spreekt voor zich)

in Vergelijking met villa 31 is Monserrat ook prima, het zegt alleen zo weinig

dan is het dus ook erg makkelijk om te zeggen dat san telmo onveilig is :S

Dat zei ik dan ook niet

al met al, lijkt dit op een discussie waarin niks gezegd wordt en er nog niks duidelijker wordt.

Dus zeg wat je wilt zeggen zonder dingen te insinueren.