We willen een binnenlandse vucht maken van bali naar Flores. Welk vliegtuigmaatschappij is veilig. IK geloof dan Air asia en Garuda staan op de zwarte lijst. Of vat het denken jullie allemaal best mee? Geen idee.,.
B:zon02:edankt
X
zeer geruststellend die zwarte lijst… Wij willen ook naar Flores, dus als iemand ervaringen heeft met de indonesische luchtvaartmaatschappijen?
X
Wij vliegen al jaren binnenlands met Air Asia en bevalt ons prima. Niet duur en veel mogelijkheden.
Ben net terug van Flores. Ga maar niet met Merpati, oude toestellen en altijd vertraging of ze vliegen gewoon helemaal niet, en dat merk je pas op het vliegveld.
Wij hebben nu met IAT ( indonesian air transport ) gevlogen. Geen vertragingen en verder niks op aan te merken. Of ie veilig is? Geen idee, alles is daar denk ik niet veilig naar EU normen.
@Londoh: weet jij misschien of er een rechtstreekse vlucht vanaf surabaja naar sulawesie is? of moet je altijd overstappen? Ons wordt aangeraden om van surabaya naar jakarta naar sulawesi manado te vliegen omdat er geen rechtstreekse vlucht gaat. en hoe lang van te voren moet je dan boeken? Alvast bedankt voor je reactie
Wij vliegen van Surabaya met Lion Air naar Makkasar (Ujung Padang). Maar misschien wil je perse naar Manado want er wordt volgens mij altijd gestopt in Makkasar.
gr. Elma
yep na onze korte rondreis over java gaan we lekker duiken op sulawesi dus manado is verplicht :biggrin: