Vliegtuigmaatschappijen

Hoi Allemaal,

Weet iemand welke vliegtuigmaatschappijen in Indonesië (naast Garuda) te vertrouwen zijn om mee te vliegen?

Groetjes,
Ellen :zon02:

AirAsia
Lion Air

Ik zou eerder voor Air Asia kiezen dan voor Garuda Indonesia. Voordeliger en betrouwbaarder.

Groet
Ramon

Malaysia ailines, en air asia.
Heb met allebei hardstikke goeie ervaringen.
kwa prijsverhouding is air asia wel de goedkoopste.

Air Asia is alleen maar goedkoop als je HEEL LANG vantevoren je tickets koopt.

Koop je je ticket bij Air Asia minder dan 2 maanden voor vliegdatum, dan zijn ze vaak zelfs duurder dan “non-budget” maatschappijen die dezelfde route vliegen, door allerlei bijkomende kosten die in rekening gebracht worden zoals bagage-geld, je eten en drinken dat je moet kopen, een check-in fee als je niet on-line incheckt, etc., etc.

Kleinigheid: De vraag ging over “welke vliegtuigmaatschappijen in Indonesië zijn te vertrouwen”. Malaysian Airlines is een maatschappij afkomstig uit . . . . . . . ??

laat me raden MP…Malaysia wellicht ?

Ik ben met mas toch echt naar Sulawesi gevlogen, en terug
Met air asia. En heb inderdaad wel een tijd van tevoren geboekt, waardoor
Air asia als de goedkoopste uit kwam. Dus dat is een puur een kwestie
Van optijd boeken.

Een tien voor Paulien! >>>

Dank jewel Sumbar,

Was toch niet zo’n makkelijke opgave die vraag van MP lol2lol

Beter was geweest de vraag anders te stellen: “welke Indonesische luchtvaartmaatschappijen zijn te vertrouwen”. Immers er zijn ook buitenlandse luchtvaartmaatschappijen die op bestemmingen binnen Indonesië vliegen… Maar goed, zand erover.:dag:

Heb ook regelmatig met Merapi gevlogen niets mis mee alleen vaak vertraagd ! Maar ja dat zijn ze volgens mij allemaal wel !

Bedoelt u soms MERPATI ??

Klopt helemaal! Sorry foutje