welke vliegmaatschappij is het beste?

Hallo iedereen,

Even een vraag over Garuda… Is dit tegenwoordig een goede maatschappij?
We zijn namelijk in 2011 met Singapore Airlines gevlogen en hebben geen ervaring met andere…

Groetjes,

René Meijer

Het hangt er vanaf wat je met goede maatschappij bedoelt. Garuda mag sinds een paar jaar weer op Schiphol landen dus voldoen ze aan de Europese standaarden v.w.b onderhoud e.d… Of ze nog steeds een tussenlanding maken, zoals een paar jaar geleden, weet ik niet. Persoonlijk vind ik de service van Malaysian Airlines en Singapore Airlines de beste maar wat ik me nog kan herinneren was Garuda ook OK.

1 like

Hallo René,

Het klopt wat Villa Ditya schrijft. Garuda is idd sinds een aantal jaren weer gestart met de route Amsterdam-Jakarta. Ze maken een tussenlanding in Abu Dhabi. Singapore Airlines en Malaysia Airlines behoren al jaren tot de top van de wereld vwb airlines. Niet alleen in klasse, maaltijden en beenruimte, maar bijvoorbeeld ook in stiptheid blinken de maatschappijen uit. Garuda is zeker geen slechte maatschappij en als je van plan bent binnen Indonesië vluchten te maken is het soms interessant om een internationaal ticket met binnenlandse vluchten te combineren. Het is dus vooral sterk afhankelijk van je eindbestemming en je reisperiode. Mocht je meer info willen of een prijsopgave, neem dan contact met mij op.

www.indonesieregisseur.nl

Groeten,