Welke stad heeft je voorkeur?!

Hoi hoi,

Ik ben benieuwd naar welke stad in Cuba we het liefste gaan. Ik heb een paar opties gegeven die je kan invullen, maar ik zou het leuk vinden als je je antwoord ook even toelicht. Ben benieuwd wat de populairste plek is!

Liefs,
Carolina

P.S. Vul ook de enquête Waarom naar Cuba? in!

Het zal je niet verbazen dat ik Santiago gekozen heb. Dat is werkelijk, voor mij, de allerbeste plek op aarde! Wat een wonderlijke plek is dat! De mensen zijn super vriendelijk en het dansen is er geweldig! Ja, voor mij is dat DE beste plek van Cuba en wellicht ook van de wereld! :wink: :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Havana
Net zoals Amsterdam voor Nederland, er gebeurd veel, je hebt veel mogelijkheden tot uitgaan en voor mijn werk is dit de stad waar het gebeurd … tenminste, het meeste.
Naast Havana vlucht ik ook graag naar de rust van Vinales of het veilige Trinidad om even weg te zijn uit de drukte.

Hey CJ,

Dank je voor je toelichting. Leuk om te lezen!
Voor mij is Havana te groot…

Nu is Santiago ook niet klein, maar daar zit ik vooral in 1 wijk, waar ik gewoon mijn plek gevonden heb. :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Vind Havana ook een leuke stad om er te verblijven, maar mijn voorkeur gaat uit naar Holguin. Heeft te maken met enkele onvergetelijke herinneringen, het minder toeristische van de stad maar tegelijkertijd wel een schone en mooie omgeving en misschien ook wel omdat daar mijn petekindje woont die ik graag zie als ik in Cuba ben.

Jammer genoeg kan ik nooit rechtstreeks naar Holguin vliegen dus wordt het altijd een combinatie van Havana en een autotrip.

ik heb voor la habana gekozen. ik ben er nu 4 keer geweest en ga volgende zomer weer. mijn hart ligt daar het is een stad die bruist. ik ken er bovendien erg veel mensen. ook cienfuegos vind ik leuk iets kleiner iets gezeliger. als je tot rust wil komen is vinales idd dan weer ideaal een oase van groen en rust. dit jaar ga ik eindelijk ook het carnaval van santiago meepikken ben nog nooit tot daar geraakt en dat wordt eens hoog tijd.