Ik wil in juli op vakantie naar SL. NU heb ik gezien dat FOX goede aanbiedingen en leuke prive rondreizen heeft maar ook 333 travel.
Heeft iemand ervaring met deze organisaties?
B&M air reizen ziet er ook goed uit maar ik lees daar heel weinig over.
Beide zijn goed, maar let goed op de in- en exclusieve zaken.
Fox wil nogal eens wat extra kosten meebrengen en soms niet de best gewaardeerde hotels.
Optie is ook NRV holyday, zeer goede organisatie.
Wanneer je een prive reis wilt maken zou je ook eens moeten kijken bij volgende link: www.fhpholland.nl hier staat op pagina: initiatieven een reis van Aart en Yvonne 2009 op.
Aart en Yvonne Weijmer(y.weijmer@zonnet.nl): zijn Nederlands stel dat zich inzet voor Sri Lanka en contacten heeft met gidsen en verdere partners in Sri Lanka en zeer goedkoop prive rondreizen kan regelen.
Wij zijn zelf bezig met onze planning voor September en kwamen via via bij Aart en Yvonnen terecht, kan zo € 200,- p.p. schelen.
Vluchten kun je zelf zeer makkelijk regelen en evt. zelfs via hun??
Contacteer ze maar eens.
Ze zijn zeer hulpvaardig.
Bedankt voor de informatie!
Ik heb de site van fhp even bekeken, mooi werk doen die mensen. Hoe ben jij op die site gekomen? Ken jij mensen die ervaring hebben met het regelen van een reis via hen?
Lijkt mij de moeite waard om het een en ander uit te zoeken, zal ze even een mailtje sturen.
Was al een tijdje aan het zoeken naar betrouwbare lokale gidsen/touren en kwam door flink te Googelen op de site van FHP terecht.
Het sprak ook ons zeer aan en dachten we gaan hier eens verder mee.
Hebben inmiddels paar maal via meel contact gehad en ze helpen je echt met alle zaken die je weten wilt of geregeld wilt hebben.
We gaan bijna 100% zeker met hun de trip regelen.
We zijn nu programma aan het samenstellen en prijzen aan het krijgen.
Je zou ze ook gewoon kunnen bellen: 035-6910302
Kunt ze zeggen dat Marco en Thea je op hun heeft gewezen.
We hebben nu alles geregeld met/via Yvonne en Aart Weijmer en 18 september gaat het gebeuren.
Tickets gekocht en een kleine aanbetaling naar Colombo gedaan.
Route/hotels en activiteiten zijn besproken en al onze wensen zijn verwerkt in het voorstel wat door de contactpersonen in Colombo verder is geregeld.
Moet zeggen dat Yvonne en Aart zeer hun best hebben gedaan om steeds maar weer op al onze vragen en verzoeken met positieve reacties te komen, maar ook met kanttekeningen wanneer ze dachten dat iets niet erg handig was.
Aanbetalen vooraf??? Wees daar voorzichtig mee. Wij hebben vooraf niets hoeven betalen en hadden ( na heel veel ervaring in diverse landen) de beste gids die we ooit gehad hebben! 4 weken lang heeft hij ons S.L. laten zien en vooral alles buiten de geeikte toeristenpaden! Humor, flexibel en met heel veel liefde voor zijn land en de mensen! Meer info…Reshon tours.com. Je mag ook altijd ons om info vragen.
Cees en MagdA.
Hallo Marco,
Hoe was je reis, alles goed georganiseerd en heeft het weer een beetje meegewerkt?
Wij willen volgend jaar ook in september die kant uit en zijn nog op zoek naar een leuke reis met een goede organisatie.
Mvg Jannes
Half september is het zeer goed weer om rond te trekken.
Overal droog. We hebben 1 nacht regen gehad en dus eigenlijk niets van gemerkt.
Horton plains wandeling was heerlijk omdat het koel en droog was.
Volgens onze gids is periode midden/eind septmeber en oktober goed, alleen is de westkust dan nog wat ruig bij Negombo, maar de zuid westkust bij Mirissa en Unawatuna al wel beter en regelmatig lekker het water in.
De hotels waren goed en hadden allemaal wel airco en zwembad en omdat het hoogseizoen nog niet begonnen was, was het ook bij de echte bezienswaardigheden nergens echt druk.
Al met al zeer goed geregeld, perfekte gids en zeer komplete reis.
Wanneer je meer info zou willen wil ik je nog best meer vertellen.
Stuur me dan maar ff prive meeltje: frenken2@chello.nl of bel me: 06-51681366
Hebben net een rondreis geboekt via www.srilankaonline.nl en hadden een zeer bekwame en vriendelijke man die precies begreep wat we wilden. Hij heet Omar en heeft een reis op maat gemaakt. Prijzen zijn gunstig en service geweldig. Misschiens een rondkijken op de site?