Rondreis boeken

Beste forumleden,

Wij hebben onze tickets naar Colombo geboekt via Frankfurt (aankomst op 07/07/2016) en hebben ook een rondreis uitgestippeld met route en hotels en excursies) die met een privé chauffeur zou dienen te gebeuren.
Dit alles hebben we duidelijk in een word document staan.

Bij welke organisatie kunnen we nu het best vragen om hiervan een offerte te maken.
De tickets zijn dus reeds geboekt.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden

Als je al dit voorwerk al hebt gedaan snap ik niet helemaal waarom je ook niet zelf de hotels boekt? Excursies kun je met gemak ter plekke regelen… Voor een privé chauffeur kan ik je een aanbevelen (met referenties), deze kun je zelf vanuit NL boeken/benaderen en afspraken maken.

Bij ******** natuurlijk!
Zoek op dit forum maar eens naar zijn naam…

Moderator: Hoi KaterK, ik vind het heel aardig van je maar deze reclame mag niet. Er zijn maar een paar uitzonderingen en daar wordt al gebruik van gemaakt.

1 like

Hmmm… ik zou zeker bij enkelen naast elkaar een offerte vragen. De lijst die je hier vindt

mag wél want is generiek. En waarom de hierboven genoemde er niet in staat - tja voorzover ik weet kunnen ze zich gratis laten toevoegen :wink:

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Hoi Erik,

Op de startpagina staan is helaas niet gratis, vandaar dat wij er niet bijstaan. Voor dat geld kunnen we maandelijks onze Facebookpagina een week promoten doen en dat levert direct resultaat op.

Oeps, sorry, weer wat geleerd over die complexe verdienmodellen in het webwereldje ;-(

<Erik> & [Sandya]