Welke plek voor oud en nieuw?

Het lijkt me echt leuk om een keer oud en nieuw in een bijzondere stad te vieren!! Weet iemand een leuke?

Travel to find your heart!

Ik weet natuurlijk niet wat voor jou ‘nieuw’ is. Welke kant zou je op willen gaan? Oud & Nieuw in Moskou is :thumbsup:!

In Madrid !?

Unieke sfeer :
Nochevieja (oud en nieuw) voor La Puerta del Sol.
Zorg dat je twaalf druiven bij je hebt. Die eet je twaalf seconden voor twaalf, één voor één op. Als je om middernacht al je druiven op hebt, ga je een gelukkig jaar tegemoet :wink: .

Misschien als je budget het toe staat,Rio de Janeiro, de plek waar het grootste oud en nieuw feest plaatsvindt!

Dublin! :slight_smile:

Zelf heb ik oud en nieuw gevierd in Egypte (Cairo, Dahab en Hurghada), Syrie, Libanon, Marokko en Bangkok (Thailand). Met name Bangkok vond ik tegenvallen, maar ook de andere plekken waren niet heel bijzonder…

Dit jaar ga ik Tromso in Noorwegen proberen :wink:

Hmm Madrid lijkt me erg leuk!!
Ook Rio lijkt me erg leuk ik wil sowieso een keer die kant op richting Brazilië en de amazone en andere zuid Amerikaanse landen!!

Travel to find your heart!

Heel dichtbij en ik vond het heel leuk: Berlijn. Sowieso leuke stad :slight_smile:

Ik vier Carnaval altijd in Keulen!!

Travel to find your heart!

Carnaval of O&N?

Carnaval vier ik in Keulen dan gooien ze snoep naar beneden!!
Maar het gaat over O&N

Travel to find your heart!

el gouna egypte hier zou ik graag nieuwjaar en / of kerstmis vieren
iemand zin om mee te gaan ?

T staat nog wel op mijn lijstje om het Noorden van Afrika (ook de rest) te bewonderen + Arabië!! Maar ga eerst is kijken voor Madrid!!!

Waarom is de wereld zo groot en mooi en is elk plek zo uniek dat je alles hebt moeten zien? Haha

Travel to find your heart!

Berlijn-Sydney- Melbourne -Hamburg - Brussel -etc etc

New York lijkt mij wel wat…

Jazeker Rien, da’s ook een goeie :bier:

Op internet stond Las Vegas The Strip!

Rond de kerstperiode is het altijd vreselijk duur als je op reis wilt. Je zou dan rond deze tijd even een bestemming moeten kiezen en uitzoeken hoeveel het kost. Aan de hand daarvan kun je alsnog bekijken of je ver of dichtbij wilt gaan.

Madrid is zeker leuk met oud en nieuw, P. D. Sol. Is stampvol maar heeeel sfeervol. Weinig vuurwerk te zien maar een goede aanrader.

Istanbul ook bruisend, veel man op de been, leuke sfeer!

London!

Parijs, ook bijzonder langs de Eiffeltoren !

Zelf vind ik het zoo leuk O&N elders te vieren, maar dit jaar blijft t NL. Vrees ik… :blush:

Via Wereldwijzer app

ja ik hoor al vele malen van mensen dat dit super is kerst en of nieuwjaar ergens anders te vieren .
wat bij mij vooral het probeer is. is om iemand te vinden die u wil vergezellen in deze reis ?
ik sta open voor verschillende reizen avontuur zon of cultuur of gastronomische vakantie’s maakt me niet echt uit het enige wat telt dat is dat je even weg bent van alles en even kan genieten van je vakantie

Ik snap het , dat probleem heb ik ook zo nu en dan, niet een ieder kan daarvoor enthousiast worden gemaakt helaas.

Men is vaak wel honkvast met Kerst .

Via Wereldwijzer app