Wie lijkt het ook leuk om Oud en Nieuw eens niet in Nederland te vieren, maar in een andere grote stad in Europa?
Graag zou ik met een leuk groepje op zoek gaan naar een stad die écht bruist! Helaas is het zo dat mijn eigen vrienden en familie hier geen zin of tijd voor hebben. Vandaar mijn oproepje! Zelf ben ik 27 jaar en woonachtig te Utrecht. Ook ben ik al eerder met reisgenoten via wereldwijzer op pad geweest en is tot nu toe goed bevallen!
Lijkt het je leuk om ook weg te gaan laat dan een berichtje achter!
Hoi Kelly, dat lijkt mij ook echt superleuk. Ik ben nog nooit naar Rome geweest en Rome lijkt me ook een enorm mooie plek om oud en nieuw te vieren! Op het Piazza del Popolo is er ook vuurwerk, live muziek en dansen en komt iedereen bij elkaar.
ik ga ook naar rome met oud en nieuw. en met mij zullen nog z’n 7000 jongeren gaan.
er is dit jaar in rome een speciale ‘taize-meeting’.
ik kan je zeker aanraden om daar aan mee te doen!
maar als je dat niet wil weet dan wel dat het heel druk is
hoi, ik ben zelf ook aan het uitkijken naar een buitenlandse/Europese bestemming om te gaan vieren.
Heb nog geen specifieke bestemming op het oog, ben vooral aan het kijken naar het prijskaartje en zou tussen 4 tot 7 nachten weg willen.
Ik ben 31, woonachtig te Antwerpen, half-Surinaams.
Ik ben ook via privé-bericht bereikbaar voor een eventuele verdere brainstorming
Ikzelf heb ook al enkele middagen zitten zoeken waar ik met oud en nieuw naartoe zou kunnen gaan.
Er zijn heel wat leuke bestemmingen zoals Berlijn, Praag, Rome, …
Het enige wat nog ontbreekt is reisgezelschap.
Ik ben 22 jaar en woon in Brugge.
Laat maar iets weten
o leuk idee, wil graag maar moet nu korthouden want zit in nepal, wacht op trekking permit en ga zo de bergen in voor 17 dagen
en de elektra valt hier gemiddeld 4x per dag uit, bewust dat is overheidsbeleid.
evt PB als eea vorm gaat krijgen ?
hey
als ik een tip mag geven
PORTO in portugal!!!
niet te ver weg en zeer goed betaalbaar.wij zijn vorig jaar daar geweest met nieuwjaar en het viel heel goed mee en muziek.en nog redelijk goed weer.
groeten
Leuke ideeen, maarrrr helaas nog geen concrete reacties.
Ik heb nog steeds onwijs veel zin om weg te gaan met o&n, dus ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die ook (echt ) zin hebben en willen gaan! let me know
Ik heb zelf intussen een reis geboekt 27-12 tot 02-01 in ZW Engeland + Wales (Bristol, Swansea en uiteindelijk Nieuwjaar in Cardiff). Heb m’n reis al wel een beetje uitgestippeld (Stonehenge en mss andere excursies, Dr. Who Experience, gratis musea, wandelingen, …). Voor nieuwjaar zelf nog op zoek naar een lokale event.
Je mag steeds mee, maar jeugdherberg en guest house waar ik verblijf waren intussen al wel volgeboekt, dacht ik.
Greetz