Hoi,
Mijn vriend en ik gaan deze zomer voor de eerste keer naar Kusadasi en vroegen ons af welke plaatselijke uitstapjes-organisator jullie aanraden voor jeepsafari’s, boottochten, uitstapjes naar efese & samos ed.
Vorig jaar waren we in Bodrum en hebben we uitstapjes gemaakt via “Botur”. Deze waren goed georganiseerd, tegen een schappelijke prijs & de reisbegeleidster was Nederlandstalig (van Hollandse afkomst) dus we konden alles vragen wat we maar wilden. Door deze goede ervaring zijn we nu dus op zoek naar een gelijkwaardige plaatselijke organisator in Kusadasi aangezien we de uitstapjes georganiseerd door de reisorganisatie (jetair ed.) veel te duur vinden.
Dus, iemand tips??
Alvast heel erg bedankt!!
Vele groetjes,
Evelien
Aan alle toeristen die graag een uitstapje boeken met een plaatselijk reisbureau in Kusadasi kan ik jullie een Belgische vriendin getrouwd met een turkse jongen aanbevelen. Hun kantoortje is gelegen rechtover het Batihan hotel en Ephesia hotel op Long Beach ingang langs het galerijtje.
Haar naam is Asi,haar man noemt Battal. Hun kantoortje noemt ‘Peron tour longbeach.’
Je kan er altijd langsgaan voor een praatje met de groeten van Franka.Vraag hen een goede prijs te maken.Heeft ze me beloofd te doen voor mijn vrienden .Je kan er in het nederlands onderhandelen.
Ze maken uitstapjes naar Ephesus, Pamukkale,Milletus en Didim en ,Bafa lake. Ze organiseren ook sjeep safari’s, boat trips, paarden safari,village life,Turks bad, turkse nacht, Dalyan, Bodrum, diving enz…
Ze verhuren ook scooters, autos en Quard safari.
Iedere excursie is begeleid door een nederlandstalige erkende reisgids.
Aan allen die naar Kusadasi komen een prettige vakantie toegewenst .
Groetjes uit Kusadasi,
Franka