Ik zou graag dit jaar Maleisië verkennen met mijn vriend, maar heb niet veel ervaring met reizen. Daarom zou ik graag jullie mening hebben. Zonder naar de prijs te kijken. Welke reis zou jij kiezen en waarom?
misschien ligt aan mijn computer of de verbinding, maar ik kan de link van koning aap niet openen. De shoestringreis ziet er mijn inziens in ieder geval erg aantrekkelijk uit!
zelf heb ik een reis gemaakt door vietnam en cambodja met Sinja travel.Is wel wat duurder maar zeeeeer goed bevallen.
We eindigden in maleisie op tioman island. Zeer de moeite waard!!!
Misschien heb je er wat aan.
De link van Koningaap werkt inderdaad niet. Wil je ook naar Maleisisch Borneo? Volgens mij zit dat wel bij Koningaap in en niet bij Shoestring (maar kan het mis hebben?)
Inderdaad zit bij Koning Aap een bezoek aan Maleisisch Borneo in de route, maar bij Shoestring weer Singapore. Ik ben zelf nooit in Maleisië geweest (wil er dit jaar wel naar toe gaan, dus vandaar dat ik even meekijk hier), maar ik denk dat je moet kijken wat je het liefst wil zien. Eventueel zou je misschien ook nog zelf wat dagen Singapore toe kunnen voegen aan de reis van Koning Aap.
Over het algemeen weet ik wel dat reizigers van Koning Aap wat ouder zijn dan die van Shoestring, maar dat kan per reis en datum verschillen. Je kan bij de organisaties de groepssamenstelling opvragen. Zelf vind ik dat toch wel een belangrijk punt bij een groepsreis.
Hopelijk krijg je hier nog wat goede tips, misschien zelfs van mensen die ooit een van beide reizen gemaakt hebben. Succes met kiezen, lijken me allebei mooie reizen!
Ik zal voor de reis kiezen met shoestring. Deze reis laat je veel zien van W- Maleisie. In tegenstelling tot veel reizen gaat deze reis richting de mooie, rustige en minder toeristische oostkust.
Ik heb ooit ook gekeken naar deze rondreis, maar ik heb uiteindelijk gekozen voor een vergelijkbare rondreis met NRV. Deze was in tegenstelling tot shoestring individueel en geen groepreis. Misschien is dit ook wel wat voor jou??