in juni ga ik naar Namibië en moet binnenkort mijn vluchten vastleggen. Ik heb de keuze tussen South African Airways,Lufthansa of Swiss. Ik ben met Swiss al naar Kenia gevlogen en dat was prima maar mijn laatste vlucht met Swiss was naar Azië viel erg tegen dus nu twijfel ik om voor een andere maatschappij te kiezen.
Iemand ervaring met SA-Airways of Lufthansa op lange afstandsvluchten naar Afrika?
zelf heb ik al zowel met Lufthansa als SA gevlogen en deze vind ik allebei goed. Als je niet vaak naar Afrika reist zou ik met SA vliegen, Swiss en Lufthansa hebben meer reisbestemmingen dus daar kan je altijd nog een keertje mee vliegen.
Ik zie dat je naar Namibië gaat. Ik ben er zelf al erg vaak geweest en heb er ook een tijdje gewoond. Als je graag meer informatie of reistips wilt kan je me altijd mailen op [EMAIL=“bwstam@hotmail.com”]bwstam@hotmail.com.
Air Namibië vanuit Frankfurt was ook heel comfortabel.
Rechtstreeks op hun site kijken om te boeken, soms heb je geluk. Ik vloog voor 399,- heen en terug
Pas op air namibia is erg onbetrouwbaar met vliegen, er zijn maar een paar vliegtuigen en hebben financiële problemen. Ik zou voor Lufthansa os Swiss kiezen.
Yup
Maar geloof me vrij, een piloot gaat echt niet vliegen als z’n toestel neit safe is. Die heeft heeeel veeeeel geld in z’n opleiding zitten en is over’t algemeen z’n leven niet beu
Als ze niet goed onderhoduen zouden worden, zouden ze niet mogen landen op FRA (hun hoofduitvalbasis in Duitsland)
Veel keus is er overigens niet naar WIndhoek, helaas, Air Berlin is ermee gestopt
AirNamibia is goed en veilig. Alleen hebben ze wel eens een brandstofprobleem en moeten ze in Angola een tussenstop maken. Verder reis ik er regelmatig mee.