Tips graag voor boeken vliegtickets naar Windhoek

Wij hebben het geluk gehad om dit jaar een rondreis gedaan te hebben van Johannesburg naar Kaapstad,
Maar ik ben nu alweer aan het kijken voor volgend jaar dan willen we naar Namibië met dezelfde reisleider die dan zelf gaat rijden.

Nu ben ik dus al opzoek naar vliegtickets, iemand een goeie tip voor ons?
Het is de bedoeling dat wij in september 2018 daar naar toe gaan, ik dacht dit maar alvast optijd boeken😊 Ik zag wel dat dit vanaf volgende maand kan.

De bedoeling is dat wij met 8 mensen gaan + onze reisleider Ben Grobler een topper wij zouden dan voor de 3de keer weer met hem meegaan dus dat zegt wel iets over hem. Dus lijkt het je ook wel wat? Dan hoor ik het graag. Het wordt een rondreis van 3 weken overnachtingen in Lodges

Alvast bedankt

Wij gaan dit jaar in sep en hebben begin dit jaar een rechtstreekse vlucht geboekt via Frankfurt. Die hadden ook een mooie aanbieding voor de long stay voor de auto €100 voor 4 weken. Succes

Oh top dank je wel

Ik heb ticketten met Ethiopian airlines geboekt voor de maand juli. Wel de route Brussel - Windhoek - Johannesburg - Brussel. Ik heb hiervoor 550 euro betaald.
@ Clazina: Wat voor auto hebben jullie daar? een 4x4?

wij (‘mijn vrouw en ik) willen volgend jaar van half mei tot begin juni naar namibie gaan en als we op skyscanner kijken dan zit de prijs onder de 600€. Is dan wel 2x overstappen (beide keren 2 uur overstap tijd ) is dit aan te bevelen ? Route gaat via London - Johannesburg-windhoek . Met een overstap schiet de prijs meteen zo omhoog rond de 750 €. HmmZ lastige. Iemand ervaringen met 2 x overstappen?

Zijn zelf rechtstreeks een keer van Frankfurt naar Windhoek gevlogen stonden s morgens op Windhoek :huurauto opgehaald en dagje met overnachting Windhoek gedaan.
Lijkt me handiger dan dat overstappen.

Dank je wel voor de tip.

hallo lezers.

Ik ben nieuw hier. In september 2018 ben ik in namibie. Ik ga Duin 45 bezoeken en beklimmen. Zijn er mensen die dit hebben gedaan; beklimmen? En zijn er mensen die de duin hebben bezocht in de nacht of vroege ochtend? Wat zijn je ervaringen?

Mijn moeder is overleden op deze duin tijdens het beklimmen. Dit is de reden dat ik dit nu ook ga doen. Ik vindt veel info over deze duin op het net, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van diegene die deze duin hebben bezocht en beklommen.

Wat wil je met me delen?

Randy

Heftig Randy, voor ons wordt het ook de eerste keer naar Namibië dus kan je hier geen antwoord op geven.
Maar heel veel sterkte.
Gr Margreet

Hoi Randy
We zijn er een aantal jaren geleden geweest met een huurauto en hebben 2 nachten in Sesriem in t Desert Camp overnacht dit kun je boeken via Booking.com de huisje staan op een fantastische locatie op een paar km van het hoofd gebouw waar je kunt ontbijten.
Van daar uit is het een klein stukje rijden naar de duinen in SossuVlei.

We waren er op een ochtend rond 10 uur in mei je kon de auto onder aan parkeren , het is wel een hele klim door t mulle zand er waren denk ik een stuk of vijftig toeristen maar die vond je nauwelijks terug.

Ik heb onlangs een ticket vanaf Keulen geboekt, rechtstreeks naar Windhoek voor EUR 500,-

Dank je Coba, ik ga daar ook eens kijken. Het is pas voor volgend jaar september maar wij gaan best wel met een aardige groep vandaar dat ik al aan het zoeken ben.

Gr Margreet

Geen probleem. Het was met Eurowings. Keulen is ook een stuk dichter bij dan Frankfurt. En vanuit Venlo waar ik woon al helemaal. Echt fijn. Kijk wel goed welk tarief je boekt want het goedkoopste is zonder grote bagage. Succes met de zoektocht!

Oké bedankt.

Hoi Randy,
Wij zijn er vorig jaar geweest. Het park gaat met zonsopgang open en dan is het nog een stukje rijden voor je er bent. Is wel goed begaanbaar. Voor foto’s moet je er natuurlijk zo vroeg mogelijk zijn. Maar dat zal niet jullie eerste prio zijn lijkt me. Ik geloof dat je ook binnen het park kunt overnachten, maar rijden in het donker is niet aan te raden, en zal in het park zelf ook niet toegestaan zijn denk ik.

Het beklimmen is zeker goed te doen als je in normale vorm bent. Loop niet dezelfde weg terug als je boven bent, maar gewoon langs de zijkant naar beneden rennen op je blote voeten. Heerlijk! Was voor mij één van de hoogtepunten.

Geboekt via OneTwoTrip vanaf Düsseldorf, London, Johannesburg, Windhoek en dezelfde weg terug. Reisduur ongeveer 18 uur, maatschappij is British Airways, heen half september, terug 6 oktober kost per persoon €620.

Bedankt voor de tip!