Welke luchthaven ?

Beste Thailandkenners

Na ons 4 daagse bezoek aan Bangkok trekken we naar Kanchanaburi met de wagen.
Waar huren we best een wagen 1) bij de luchthaven van suvarnabhumi of 2) deze van don Muang ? Van welke kan je het makkelijkste naar Kanchanaburi met de wagen?
We vliegen na Kanchanaburi/ Ayutthaia/ Khao Yai naar Chiang Mai. Blijkbaar kan je zowel van Suvarnabhumi als van don muang naar CM dus we vroegen ons af vanuit welke luchthaven we het gemakkelijkste vertrekken.
Bedankt voor de raad.

binnenlandse vluchten zijn vooral uit Don Muang hoor dus beter deze kiezen.
Wat kost dit om auto te huren voor jullie/hoeveel dagen?
grtz

1 like

De meeste mensen vliegen met een van de lowcost airlines zoals Air Asia en NokAir naar een van de vele binnenlandse bestemmingen. In dat geval is Don Muang idd het beste zoals Kim al aangeeft.
Kies je voor Bangkok Airways of Thai Airways voor het traject Bangkok-Chiang Mai (duurder), dan zou je voor Suvarnabhumi moeten kiezen.
Bij de gerenommeerde autoverhuurbedrijven Avis en Hertz kan je voor beide locaties kiezen.

1 like

Dankjewel voor het advies

Ik huurde nog geen wagen omdat ik nog aan het afwachten was welke luchthaven ik zou kiezen. Ik ga in ieder geval een degelijke wagen kiezen wellicht een SUV aangezien het verkeer daar chaotisch is. Ik informeer je over de prijs van zodra ik boekte.

Zolang je uit het centrum weg blijft valt het chaotische ook wel mee…

oke tnx zou wel handig zijn!

Als je huurt goede afspraken maken over verzekeringen.