Van Suvarnabumi naar Kanchanaburi

zijn er ondertussen rechtstreekse bussen van de luchthaven terminal naar kancha of moet ik nog altijd eerst naar de southern ?

Naar mijn weten,kan je helaas niet rechtstreeks van suvarnabumi naar kanchanaburi gaan met de bus!!of je moet een taxi nemen,maar dan wordt het wel een duure aangelegenheid!!Ik vrees dat je de bus moet nemen aan het Southern bus station.Of je kan de trein nemen in het hualampong station,maar ik moet je er bijvertellen dat er maar een paar per dag gaan richting,Kanchanaburi!! gegroet:georgessiam.

Als deze rit (200km) wil maken neem dan een taxi bij de **vertrek **hal over leg met een Taxi chaufeur over de prijs vaak geven ze dan wel een leuke prijs voor deze rit onderweg een hapje eten en drankje extra voor de bestuurder
succes :thailand::cambodia:

Had zelf overlaatst(mei)een taxi genomen van het vliegveld naar Hua hinn voor maar amper:1200bath!!normaal vroeg de taximan 1500bath,maar mijn vriendin heeft er nog 300bath kunnen afpitsen!!gegroet:georgessiam.

ALLES gaat vooruit-taxi is niet nodig als je tijd zat hebt. er zijn 2 routes die slechts 1 change noodzaken:

1. stadsbus 556 rijdt ook Swampy-langsheen Khao Sarn-Sai Thai. kost 33 bt/rit. Langs Khao San=die drukke brede road, gaan ook MINIBusjes naar Kan-makkelijke overstap.
    2.bus 551 naar VICTORY MONUMENT-of taxi=veel korter stuk, dus goejekoper. Sinds net 1 maand rijden er ook zeer nieuwe luxe vans=rot thua=minbus van daar, ook lijn 81, naar Kan-via expressway-naar het schijnt nu al elke 15/20 min wegens groot succes.
    er gaan GEEN treinen van HLpong naar Kan-die 2/dag-aan verhoogde toeristen prijs-zijn zeer trage locals die vanaf BANGKOK NOI=west van de rivier afgaan. het station thonburi funktioneert niet meer-maar staat nog in elke reisgids.

ik zou een taxi nemen naar victory monument en vandaar een minivan richting kanchanaburi zoals bkkflyer ool al aangeeft dit is sneller dan met de bus en ook meer relax

groet dirk