Welke eilanden vanuit San Fransico?

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om volgend jaar vanaf augustus 36 met de Green Tortoise mee te gaan op de USA Trek, een rondreis door heel Amerika per bus. Weinig luxe, maar een relatief goedkope en volgens mij gezellige manier om de USA te zien.

Na 36 dagen met een maximum van 36 mensen in een bus, wil ik mezelf misschien aansluitend nog wat luxe cadeau doen en aangezien ik dol ben op eilanden, ben ik op zoek naar een goedkope “island-gettaway”.

Nu zie ik op Expedia met name Hawaii voorbijkomen (dag of 5 - 500 dollar in een resort begin oktober). Hebben jullie misschien nog andere eiland tips voor een kleine week vanuit San Francisco? Mijn maximum zal zo rond de 500 euro liggen, maar gewoon een backpackers zal toch een stukje goedkoper moeten kunnen zijn? En wat zijn dan leuke eilanden?

Groetjes, Cyriellie

Ach, zal ik het gewoon over een andere boeg gooien?
Voor 900 euro heb ik een multi-city via Expedia die mij voor 5 dagen extra naar Honolulu brengt met Britisch & American Airlines vanaf Düsseldorf. Zou dat lang genoeg zijn of zal ik iets langer blijven? In het weekend zijn de vliegprijzen hoger, dus 5 of 8 dagen…