Roadtrip USA Juni 2009

Hallo,

Wij zijn op nog opzoek naar een gezellige reisgenoot (tussen 20 en 30 jaar), die 3 weken in juni naar de westkust van de USA zou willen. Zie ook de andere oproep Juni 2009 Roadtrip Westkust USA of Canada.

Groeten Crista

Wat zijn ongeveer de kosten voor zo’n roadtrip. Lijkt me geweldig, maar moet wel betaalbaar zijn…

We willen het wel lowbudget houden. Ik denk dat je voor drie weken wel zo’n 1500 tot 2000 euro kwijt bent (vliegticket is al 500/600 euro). Het ligt er ook aan hoeveel je aan souvenirs en kleding en dat soort dingen uitgeeft.
Als je intresse hebt, laat het weten. We zoeken nog een reisgenootje.

Groeten Crista

Hey,

Ik heb wel interesse en had al contact gehad met Roy, maar begreep dat die teamvorming niet doorgaat. Dus, ik heb graag interesse in die reis, maar had graag meer info v je ontvangen wat betreft de data en hoe er door de US gereisd gaat worden.
Hoop snel iets v je te horen!

groeten Cliff

ps. heb zelf ook oproep voor vakantie geplaatst, omdat ik mn opties zo breed mogelijk wil houden (dit effe ter info)

Hallo Cliff,

José en ik hebben besloten om zoiezo te gaan. Ik heb vakantie van 2 juni tot en met 22 juni, dat is ook de datum die we willen gaan. We willen beginnen in San Fransisco, daarna door naar yosemite Nat’l Park, Sequoia Nat’l Park, Death valley, Las Vegas, Grand Ganyon, Los Angeles en dan via de kust weer naar San fransisco. Dit is zo ongeveer de route.

We willen de eerste nacht en de auto alvast in Nederland boeken en dan zien we in de VS wel hoe lang en waar we gaan overnachten. We komen nog een keer bij elkaar om de reis wat specifieker te bespreken.

Als je interesse hebt laat het maar weten.

Groetjes Crista