Hallo allemaal!
Ik ben een spontane meid van 24 jaar en vertrek maandag voor 3,5 week alleen naar Thailand. Het enige wat ik geboekt heb is een ticket en voor de rest zie ik wel wat ik doe. Het enige plan wat ik heb is om te gaan ‘eilandhoppen’, maar omdat het natuurlijk regenseizoen is weet ik niet waar ik het beste kan zijn. Ik wil zowel bounty eilanden als cultuur zien. Kan iemand mij vertellen waar en wat ik het beste kan gaan doen? Regent het echt de hele dag of zijn het alleen korte buien? Weet iemand toevallig ook wanneer en waar precies DE fullmoon part is?
Verder lijkt het me leuk om in contact te komen met andere mensen die in mei in Thailand te vinden zijn. Lijkt het jou ook leuk om misschien samen een aantal dagen op te trekken, let me know!
Bedankt alvast voor de reacties!
Groetjes Linda
Hallo,
Ikzelf heb al vaker op koh Tao gezeten in mei het regenseizoen is ongeveer 2 uur op 1 dag en dan houd het weer op. Het is ook niet zo dat het elke dag is. Soms is het ook aan het einde van de dag of in de nacht.
Hier de website van de fulmoon pary
gr van Moira
Hoi Linda,
Ik ga van 29/05 tot 19/06 naar Thailand. Wanneer ben jij er? En weet je al waar je heen gaat?
Hidde
Hoi Linda en Hidde,
Ik kom aan in Bangkok 27 mei in de avond (23.30) en vertek 10 Juni weer.
Wil best samen reizen, ben 31 jaar en erg makkelijk en hou van strand, maar misschien wil ik ook wel met de nachttrein naar Chang Mai.
Hoor van jullie!?
Groetjes Sandra