Eind november hebben mijn vriend en ik een weekje vakantie die we graag willen invullen met een tripje.
Zijn er bestemmingen die in in die tijd van het jaar, en voor slechts 8 dagen de moeite zijn? We houden van veel afwisseling, en hebben een groot deel van de klassieke citytrips in Europa al gezien.
We raken er zelf niet goed uit, vandaar dat ik hoop op een goeie inbreng van de wereldwijzer leden
Peru is fantastisch en zeker niet duur, al is het misschien nog steeds wel iets duurder dan ZO Azië. In Zuid Amerika is het één van de goedkoopste landen. Bolivia is denk ik nog een stuk(je) goedkoper en is ook érg mooi. En Ascuncion, de hoofdstad van Paraguay is laatst (weer) gekozen als de goedkoopste stad ter wereld.
Spijtig dat je maar een weekje hebt Virginia,er zijn nog andere goedkope landen zoals Thailand en Laos die de moeite waard zijn om bezocht te worden.
Tja weet het(dat 8 dagen niet veel is) ook Thailand is voor haar ook geen optie,omdat ik al las dat ze daar al eens geweest is.
Misschien is Bulgarije ook iets voor Virginia? In die periode zijn er nog aangename temperaturen in Sofia.
Peru wil ik zeker nog eens gaan doen, maar dan als ik langer dan 8 dagen heb. Staat op het lijstje voor volgend jaar
Kun je een hele week doorbrengen in Sevilla? Of misschien combineren met iets anders in de buurt?
Acht dagen is echt een vervelende tijdspanne… Te lang voor een citytrip, te kort voor een verre bestemming. Moeilijk!