Welke Aziatische landen heb je al bezocht?

Welke van de hierboven vermelden landen ben je al op vakantie geweest,en welk land heeft op jou de meeste indruk gemaakt?
Stem hierboven in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag motiveren!
groet:georgessiam.

Gelieve bij het onderwerp namelijk “Aziatische landen” te houden!!

Ben alleen naar Thailand geweest, mijn 1e bezoek had zoveel indruk gemaakt dat ik ben blijven hangen :wub:

Zelf heb ik mijn hart verloren aan Thailand,maar Luang Prabang(Laos)komt op de tweede plaats.Er heerst een soort sereniteit over dit stadje,laten we zeggen rustgevend gevoel.Tijdens mijn 6daagse bezoek had ik oa:de Pak Ou grotten bezocht alsook de prachtige watervallen van Kuang Si aan de mekong.
Zal wel geregeld als ik mijn oude dag verslijt in Thailand,regelmatig de grens over gaan naar Luang Prabang.

Thailand, Indonesie, Maleisie en Turkije

En in juni komt daar wat bij :smiley:

ben ook in hong kong, singapore en myanmar geweest, meeste indruk : Thailand, ook omdat dat het eerste land was wat ik in Azie bezocht

Hm, Turkije mag ik erbij rekenen aangezien het een transcontinentale staat is… Dus dan is mijn enige ‘Aziatische’ land tot nog toe Turkije. Mijn zus is in China geweest en ze had interessante verhalen, dus daar zou ik op zich nog wel een keertje naartoe willen. Verder trekt Azië mij niet zo en heb ik eigenlijk nooit zoveel interesse gehad voor dit continent, maar wie weet veranderd dat wanneer ik er ook daadwerkelijk ben geweest.

Vietnam,China,Mongolië,is ook een Aziatisch land, en natuurlijk Japan.

Thailand (2x), Laos (dagtocht vanuit Thailand) en Maleisie… Azie is prachtig, hoop ooit India, China en Vietnam ook te bezoeken!

Vietnam,India,Cambodja,Indonesie (16keer),Zuid-Korea,Nepal,Japan,Filippijnen en Thailand (3 keer)
Voorkeur ging altijd uit naar Indonesie,maar nu zijn Thailand en Vietnam mijn keus, hoewel ik ook elk jaar in Indonesie terecht kom omdat ik daar nu eenmaal een huis heb staan.Komende zomer wordt het China,Thailand,Vietnam en Indonesie(?)> heb weer 4 maanden de tijd dus het moet weer lukken allemaal.

In Azie alleen nog maar in Thailand geweest.

In Juni 2012 naar Borneo :slight_smile:

Ik ben ooit in China geweest… Was een onwijs leuke vakantie!

Wat me altijd bij zal blijven zijn de verkeerssituaties, dat is echt van dat open-mond werk. Ongekend.

1 jaar door India gereisd, 1 jaar door Pakistan, Bijna een jaar door china, Ruim 2 maanden Tibet, ongeveer 1maand in Burma, 1 maand in Laos, 1.5 maand in Thailand, 1 maand op Sri Lanka, 1 maand in Nepal, en wat korter in Bangladesh, Maleisie en Hong Kong. Vietnam,Cambodia en de filipijnen staan nog op het verlanglijstje. Maar eerst in mei naar Peru!
Tja wat heft het meeste indruk gemaakt?
Voor treks en vriendelijkheid Pakistan. Voor drukte en hectic India. En zo heeft elk land zijn eigen identiteit.

Ik reken Turkije ook tot Azië. (Ook het enige Aziatische land waar ik geweest ben.) Alleen was de medewerkster van het reisbureau het daar niet helemaal mee eens haha!

In Nepal ooit (in een ver en wazig verleden) de Anapurnatrekking gedaan, verder ondertussen 4X Thailand, 2X Laos en Cambodja.
Laos en Cambodja zullen nog vaak volgen vermoed ik…

Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Indonesie, Maleisie en als overige: singapore en Turkije (aziatische gedeelte dus vind dat ik het mag mee tellen)

China, Israël, Japan, Noord-Korea, Verenigde Arabische Emiraten, Zuid-Korea. En twijfelgevallen Hong Kong en Macau, weliswaar onderdeel van China, maar met een geheel eigen grensbeleid.

Thailand, Vietnam, Cambodja, beetje Maleisie, Singapore en Bali Indonesie. Maar ik wil nog veel zien in Azie, terug naar Maleisie, nog diverse eilanden van Indonesie zien, Laos, Myanmar, China, Filipijnen en natuurlijk nog vaak terug naar Thailand.

Maleisie, Indonesie, Thailand, Singapore, Brunei, China, Hong Kong, macau, Taiwan, Zuid-Korea, Japan, en een nacht in de Filipijnen.

Meeste indruk, Zuid-Korea (elk klein plaatsje is interessant om te bezoeken en er is gewoon ontzettend veel te doen en zien), Japan, Maleisie (en dan met name Borneo), Taiwan is ook een geweldig mooi land (de central mountains highway is zeer spektaculair!!!)

China was het meest tegenvallende land waar ik ooit ben geweest! Oh, ik ben hier nog steeds. Bijna alles wat ik bezocht heb viel enorm tegen!

Singapore, Malediven, Qater, Israël (Midden-Oosten is immers ook Azië), China, Tibet, Nepal, India.