Azië liefhebster.

Geweest in Hongkong, Singapore, Bangladesh, Thailand, Laos, Bali, Java, Myanmar, China, Nepal en het allerindrukwekkendste India.

Verder ga ik graag naar Belgie, Frankrijk, Italië, Spanje, maar ook Marokko en Turkije.

Ook Nederland is een prima vakantieland.

Hoi jvdl,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht en niet van de minstens,zo las ik in je berichtje dat je al in het verleden op reis bent geweest naar Thailand.
Hoe was je reis daar verlopen,ook het noorden bezocht?
In iedergeval als je nog met vragen zit over een bepaald land ,dan kan je bij ons terecht op de verschillende landenforums hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
groet,georgessiam.

Dank je. Ja, ik ben ook redelijk noordelijk in Thailand geweest, in Chang Mai. Noordelijker had met een meerdaagse trekking gekund maar dat heb ik niet gedaan. Wat ik heel leuk vond was bij een homestay in het gebied Isaan.

Nou verleden week rond deze tijd zat ik in de vlieger op de terugweg naar huis,had 2 weekjes op vakantie geweest naar Thailand.
Zelf heb ik mijn hart verpand aan het noorden van Thailand,gewoonlijk als ik de kans ziet,dan rijd ik gewoonlijk naar het Doi Inthanon gebergte.