Welke auto , een 4×4 of een gewone ?

Wij vertrekken vanuit Melbourne half oktober voor 32 dagen ,
Yarra ranges , Sorrento , great oceaan route , Penola , Robe , Victor Harbor , Kangaroo Island , Barossa valley , Mildura , Halls Gap , en woodend .
Groet Rita

Sent from my SM-T550 using Wereldwijzer mobile app

Dat is, behalve het verbruik, geen moeilijke keuze. Een 4x4 is naar mijn mening altijd veel fijner rijden.
Tijdens onze roadtrip in Oz heb ik er bewust ook voor gekozen.

Maar misschien ben ik niet geheel objectief. Prive rij ik ook 4x4.

Dank je, wij rijden ook prive met 4×4

Ik dacht dat je bedoelde of een 4x4 noodzaak is. Dat is het op jullie route zeker niet. Wel heeft de 4wd de hogere zitpositie en iets meer bodemvrijheid. Leuk trouwens, via Sorrento-Queenscliff. En je zult de dingen onderweg wel hebben bepaald maar noteer anders Bruno’s Art in Marysville http:( //www.brunosart.com/) en de Whispering Wall (ziehier en vele andere hits Barossa Reservoir - Wikipedia)
Geniet van de nog lange voorpret.

Dank je Willem ,
Als je nog andere suggesties weet op onze route , alles is welkom , want wij zijn nog nooit in Australie geweest
Groet Rita

Nou, dan heb ik er nog een paar/heleboel. Maar je moet een paar dagen geduld hebben want we zitten in Costa Rica, komen dit weekend weer thuis.
Groet, Willem

Wij zijn daar ook geweest een prachtig land met een mooie natuur he
Groet Rita.

Ja, heel mooi, dit is onze derde keer, een ander deel gezien. Het weer was in het beginwat minder dan de vorige keren door de nasleep van orkaan Otto.