Welk weeshuis (of goeddoel) in La Paz heeft geld nodig??

dag lieve mensen,

ik heb wat geld ingezameld om inbolivia te besteden. weet iemand toevallig een hele goede bestemming. ergens waar ze echt bedden of iets dergelijks nodig hebben??

groetjes,
lotte

Beste Lotte,

er zijn in La Paz verschillende projecten die dringend geld nodig hebben. Wat je ook zou kunnen doen is om zelf materialen te kopen, want het zal niet de eerste keer zijn dat het geld verkeerd wordt gebruikt.

Kinderen hebben altijd gebrek aan goede kleding, schoeisel, spelletjes, boeken, leermiddelen e.d. Je kan er ook voor kiezen om met een groep kinderen een leuk dagje uit te gaan.

Succes!

heej ramon,

super bedankt voor je reactie!! dat is idd wat ik van plan was. daar materiaal kopen. is goedkoop en stimuleer ik ook nog de boliviaanse economie :wink:
maar denk je dat ik zo een project tegen kom?? of weet je toevallig wat adressen of heb je een idee hoe ik die kan vinden??

groetjes!!
Lotte

Mocht je nog een project zoeken in Bolivia kan ik je ook Torewa aanraden. Dit is een kleine junglegemeenschap dichtbij Rurrenabaque. Ik heb hier afgelopen zomer 3 maanden als vrijwilliger gewerkt. Mocht je meer informatie willen stuur gerust een PM.

Je zou trouwens ook ter plaatse kunnen kijken. Veel hostels hebben allerlei briefjes met projecten ophangen. :slight_smile:

(Ik weet dat het niet de bedoeling is berichten te gebruiken voor prive-berichten, maar na vier mislukte pogingen (ik begrijp ook niet waarom. Ik druk op verzenden en vervolgens komt er niks aan? Er staat ook niets in de ‘verzonden berichten’ lijst), lijkt mij het makkelijkste iets te posten waar de kans het grootste is dat de beoogde geadresseerde het ook leest. Aan HugoBoss: Ik heb gezien dat je n.a.v. mijn hierbovengeposte bericht een PM gestuurd hebt. Ik kan hier om onbegrijpelijke reden niet op reageren. Zou je nog een bericht kunnen sturen met daarin e-mailadres oid? Alvast bedankt!)