Welk vervoermiddel neem jij in Cambodja?

Er zijn vele manieren om door Cambodja te reizen,de meeste mensen nemen de bus of nemen een boot om op hun bestemming te geraken.
Welk vervoermiddel neem jij in Cambodja,de bus of huur je soms een fiets?

Stem hierboven in de peiling,eventueel kan je hieronder een beetje uitleg geven.
Groet,georgessiam.

http://www.worldheritagesite.org/argentinie/fiets007.JPG

Ik heb buiten de genoemde opties ook gebruik gemaakt van moto’s, tuk tuk’s en riksja’s. Fietsen tussen de rijstvelden vond ik nog het leukst :slight_smile:

Nou toen ik in Cambodja was,maakte ik gebruik van de bus en de tuk tuks,misschien volgende keer het mooie landschap bezichtigen met de fiets.(goed idee trouwens van Robert) je ziet veel dingen die je anders niet ziet.

Kan ik je zeker aanraden Georges, vooral in de niet toeristische gebieden. De reacties van de mensen op de velden en in de dorpen is ook geweldig leuk :dag:

Niet zozeer bij Angkor trouwens, want daar is het me te druk met bussen en auto’s.

Wat wij ook graag doen op vakantie is te voet door de steden gaan en vooral de “gewone” buurtjes verkennen. Heb in Phnom Penh al heel wat meters gemaakt :wink:

We deden een rondtrip Cambodja georganiseerd door Cambodia cycling met hun tandem. Zalig.

Johan en Joke

Hebben de afgelopen 10 jaar al 3x een fietsvakantie van meerdere weken door Cambodia gemaakt. FANTASTISCH !!! Vooral weg van de ‘snelweg’,
het liefst over ‘dirt-roads’, en door de kleine dorpjes.
Gaan zeker nog een 4e x heen.:vak01:

De bus, taxi, boot en fiets staan al vast.
Verder denk ik dat daar ook nog wel de tuk tuk bijkomt en heel misschien een quad als we tijd zien voor de blazing trail tour.