Welk strand

Wij zijn nu ruim 2 weken in Nicaragua, hebben tot nu toe genoten. Morgen gaan we een 2 daagse trip maken naar Miraflor, zitten nu in Esteli.
Zatderdag 22 maart gaan we terug naar Managua, dan zit het er weer op maar we willen nog een paar dagen aan een stand verblijven tot zaterdag. We denken zelf aan Pochomil Masachapa of Las Penitas. Weet iemand of dat leuk is of heeft iemand nog een aanrader voor ons?
groetjes Carin

Hola,

Voor het strand zou ik San Juan del Sur aanraden. Anders León en Poneloya/Las Peñitas. Persoonlijk vind ik deze stranden niet mooi en fijn: zwart, korrel grind, veel troep, hele sterke stroming… vandaar dat ik San Juan del Sur aanraad :slight_smile:

Saludos,
Sole

Hi Sole, dank voor je antwoord. We zijn al in San Juan del Sur geweest. We hebben toch besloten om nog naar de corn islands te gaan. We vertrekken morgen en gaan zaterdag weer terig omdat we de 23ste weer terug nsar huis vliegen. We gaan dus de laatste dagen naar de big corn island. We wilden naar Paraiso hotel maar die zit vol, nu hebben we voor Bellevista gekozen.

Later laten we nog wel weten hoe het is geweest, we hebben in een aantal geweldige accommodaties gezeten.

groetjes
Carin