Het is al weer zomer en Nederland gaat op vakantie. Welk seizoen ga jij het liefst naar Amerika? Volg je Nederland en ga je in de zomer of overwinter je liever in Amerika?
Stem hierboven en licht eventueel je antwoord toe!
Het is al weer zomer en Nederland gaat op vakantie. Welk seizoen ga jij het liefst naar Amerika? Volg je Nederland en ga je in de zomer of overwinter je liever in Amerika?
Stem hierboven en licht eventueel je antwoord toe!
De nazomer/herfst is mijn fav.seizoen. De grootste drukte is dan weg, en het weer is dan meestal nog wel goed. Ga je naar zonnige staten zoals de southern states, California of Florida, dan maakt het zeker weinig uit ivm. het weer.
lente of nazomer/herfst idd. niet zo druk meer. en de natuur is dan ook mooi!
Heerlijk in de maanden juli of augustus. Niet naar de druk bevolkte gebieden met toeristen, maar heerlijk naar Cape Cod of rond Boston. Ook het najaar is een aanrader, maar de zomer biedt alles wat je wilt. Lekker warm, heerlijke sfeer en bovenal gezellige mensen (overigens het hele jaar door)
Ik ben tot nu toe nog maar 1x naar Amerika geweest en dat was in juni naar Florida. Vond het wel super, lekker warm en genieten maar de orkaan die we hadden was wat minder. Nu zijn we plannen aan het maken om of voorzomer of nazomer naar westkust te gaan.
Ik ga het lieft in het najaar - september, oktober en begin november. In september is het eigenlijk altijd prachtig weer. Zo nu en daan een buitje wat nooit lang duurt, en niet meer die drukkende hitte. Als je na Labor Day gaat, dan is het ook vrij rustig omdat de scholen weer zijn begonnen.
Rond ok tober wordt het wel weer drukker, maar dit vind ik zelf een prettige periode vanwege Halloween. Ik probeer mijn vakanties altijd zo te plannen dat ik Halloween in Amerika kan vieren. Begin november is het weer rustiger, maar heb je ook kans op slechter weer. Vooral als je naar Nationale Parken gaat, dan heb je kans dat de interessante wegen al zijn afgesloten. Maar je hebt dan wel weer de zgn ‘Indian Summer’ wat ongelooflijk mooi is om te zien.
Ik ben eigenlijk in alle periodes wel een keer in Amerika geweest en iedere tijd heeft wel iets speciaals, maar mijn favoriet blijft toch echt het najaar.