Welk hotel in Legian, ik kom er niet meer uit!!! Ik wil graag volgend jaar juli met mijn partner in deze regio zitten (Kuta, Legian, Seminyak), maar ik wil wel een hotel met een Balinese uitstraling, met een mooie tropische tuin,schoon en hygiënisch en een prijsklasse van rond de 50 euro per nacht, maar er zijn zo verschrikkelijk veel hotels in deze regio. Heeft iemand een goede ervaring of aanbeveling. Het hotel hoeft niet perse aan strand te liggen, een cottage-hotel spreekt mij ook wel aan, een eigen bungalow in een prachtige tropische tuin. Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.
Hans
Ik ben in 2011 in het Jayakarta Bali geweest en vond dit zeer goed. Je kon de drukte opzoeken maar ook zat gelegenheden op het complex waar het heerlijk rustig was. Ligging is direct aan het strand en om de hoek van het centrum. Volgens mij voldoet dit grotendeels aan je eisen.
Bedankt Zaan, dit hotel spreekt mij wel aan. Ik heb de site bekeken, veel beoordelingen, die hoog scoren. Ik kan alleen nog niets vastleggen voor de periode juli/augustus, de site geeft dan uitverkocht aan, maar mogelijk zijn de prijzen voor dat seizoen nog niet bekend. ik probeer het later nog wel eens.
Ik ben daar ook geweest. Ideale plek. Rustig maar dicht bij alles. Kamer goed en service ook. Heb er wel maar een paar dagen gezeten. Ontbijt was lkkr. Wij zaten in een goede kamer oo begane grond in de mooie tuin. Moet wel zeggen dat een stukje verderop een grote groep jongeren zat. Tja… Had er geen last van en zoiets weet je toch ook niet van te voren. Alhoewel als je kamer erboven zit je vast minder blij ben haha.
[
Trouwens zaan, ik zat er ook in 2011 ( dacht ik). In december!
[
Ik weet dat ik het hotel op 123 travel had geboekt
[
Geen idee meer waar ik heb geboekt. Ik zat er in juni.
Enige minpuntje wat ik me herinner is dat de fitness ruimte redelijk verouderd was…