Karthago kan ik je zeker aanraden. Ben overal in Tunesië en ook veel op Djerba geweest, in september 2006 was ik voor het eerst in Karthago en ik heb het nog nooit zo goed gehad. Animatie is geweldig! Ligt direct aan het strand. All inclusive is echt all inclusive. Architectuur (ook van de tuin) heel fraai, atmosfeer heel goed. Er zijn niet veel Nederlanders, je moet je er op instellen dat je met Frans of Duits moet communiceren, maar dat maakt het juist leuk. Ook de sfeer tussen de nationaliteiten is heel goed, het mixt behoorlijk, ik heb er zeer veel leuke mensen leren kennen. Ik mis Karthago echt en ga in januari al weer terug.
he filoutje,ik ben dit jaar nog in djerba geweest en verbleef in hotel palm azur ook een heel leuk hotel met de beste aminatie die ik ooit heb meegemaakt ik ben al in veel hotels geweest vooral vijfsterren en dit is een viersterren hotel,maar de aminatie mijn kinderen spreken er nog over ,ook palm azur is direkt tegen het strand gelegen (echt een mooi strand zonder algen ) en heeft een prachtige tuin.het eten was ook heel lekker met verschilende thema avonden ook de schows zijn aan te raden maar ik denk dat dat in tunesie normaal is er wordt heel veel aandacht besteed aan de gasten en wat drinken betreft alles is te verkrijgen en het is allemaal inbegrepen.juist exursies zijn nog te betalen , je krijgt wel van het hotel een gratis rondrit over heel het eiland!!:nod: :nod: maar je hebt nog een heel jaar om leuke hotels te zoeken maar palm azur is zeker een aanrader,zelf ga ik in april naar hammanet magic live africana ook een fantastich hotel hier zijn zelf watersporten inbegrepen zoals bananaride en waterskien en surfen en veel meer, mischien ook het overwegen waard hoewel redelijk duur:wink:
groetjes
trouwens sofitel palm beach palace is ook een fantastich vijfsterren hotel ook zeker één voor op je lijstje:thumbsup: was ik eventjes vergeten.maar zoals ik al zei hej je tijd zat
een leuke site om reakties op hotels te bekijken is vakantiereiswijzer.nl daar staat ieder hotel !veel plezier met vergelijken laat je ons weten, wat het uiteindelijk wordt:question:
Ik kan je vooral het hotel ‘Djerba Plaza’ aanraden. Het is een enorm mooi hotel, met een goede service, en een fantastische buffet. Aangezien je kinderen al redelijk oud zijn, is de animatie en het zwembad voor hun ook perfect. De animatie is vooral gericht op jongeren, dus kinderen van 8-16 jaar. Ook het zwembad is enorm, waardoor je je onmogelijk kan vervelen. Het is niet het drukste hotel (dus zeker niet té veel animatie), maar in de buurt is er wel niet veel te vinden, maar wat wil je dan een All-Inclusive-formule?