Wie heeft ervaring met hotel karthago in djerba?

hallo iedereen,

ik heb vroeger al eens gepost om te vragen welk hotel er zou geschikt zijn voor ons gezin(2 kinderen van 15 en 8 j) waarvoor bedankt!

nu zijn we naar het reisbureau geweest om er nog eens over te praten en ze stellen hotel karthago voor.
het hotel spreekt ons zeker aan,maar heeft er al iemand ervaring mee?

bedant op voorhand
groetjes filoutje

Als je vakantie reiswijzer wil geloven dan heeft dit hotel een schore van 8,4 /10 (punten).www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/30645/karthago/

zelf ken ik het hotel niet maar mensen bij ons in het vliegtuig waren zeer tevreden van karthago.:nod:

Karthago is zonder meer een goed 4* hotel. Kamers zijn goed, het eten is goed, zwembad is prachtig en er is een kidsclub. Ik heb er niet gelogeerd maar bezoek het wel en heb er regelmatig gegeten. Als je wat minder luxe wilt dan zou ik gaan voor Sun Club, zeker met kinderen is dat een goed hotel 3* hotel en ook daar vind je een kidsclub beide tot ongeveer 12 jaar. Het is maar waar je voor kiest, eenvoudig of wat meer luxe. Sun club ligt vooraan in de toeristenzone en dus dichter bij de hoofdstad Houmt Souk, Karthago ligt bijna aan het eind van de toeristenzone maar Midoun is daar niet echt ver vandaan. Bovendien kom je met de taxi overal voor weinig geld. Er zijn veel goede hotels op Djerba 3, 4 en 5*. En natuurlijk zit er verschil tussen een 3 en een 4 of 5* hotel.

Groetjes,
Marianna

Ik denk dat er op het forum ook iets te lezen staat, ga misschien eens eventjes kijken: Tunesie Startpagina - Yourbb.nl