Hotel Karthago

Hallo,

Wij vertrekken woensdag 12 april naar hotel Karthago.
WIj vroegen ons af of het lekker eten is?
En wat serveren ze er allemaal (onbijt, lunch en diner)
Heeft het buffetrestaurant een terras?
Is het a la carte restaurant goed?
Voor cultuurliefhebbers wat is er het dichts te bereiken?
Is de tennis altijd bezet?
Wat moet je meenemen van Raketten en zo is er een volleybal daar of niet?

Vele groetjes,

Mathias

Hallo Mathias,

Hotel Karthago os zonder meer een goed hotel. Het eten is een beetje afgestemd op wat wij in Europa eten, maar ook vind je er de Tunesche gerechten.
Er is volop keus, dus je vindt altijd iets van je gading.
Het ala carte restaurant is ook goed, dus gewoon een keertje gaan eten daar. Er zijn terassen maar het ligt een beetje aan het weer of men daar eet, als het erg hard waait of 's avonds nog wat kil is kun je beter binnen blijven, maar dat wijst zich vanzelf. tsja, er is genoeg te zien en te belven op Djerba zelf maar ook in de Sahara die bijna aan Djerba grenst. Een en ander kun je hier op het fourm al lezen. Je kunt een excursie boeken naar de Shara met zijn berberdorpen, osases en zandduinen, of een museum bezoeken, een fietstocht maken, het is maar net waar je interesse ligt.

Wat betreft de tennis, ook dat ligt een beetje aan het feit hoeveel menssen willen tenissen, de meeste nemen hun eigen racket mee als ze regelmatig een balletje willen slaan. Zelg tennis ik niet, ik zit liever op een kameel of zwerf over het eiland. Het animatie team houd je ook de hele dag bezig als je dat wilt, met sport en spel. Ik wens je vast veel plezier op Djerba. Als je nog vragen hebt stuur dan maar een mailtje of zet je vraag hier op het forum of een van de groepen.

Groetjes,
Marianna