hallo
mijn vriendin en ik gaan op 1 september 2007 voor 12 dagen naar djerba, hotel karthago.
onze vraag is of er mensen zijn die ons informatie kunnen geven en of er mensen zijn die op deze datum misschien ook naar daar gaan?
hallo
mijn vriendin en ik gaan op 1 september 2007 voor 12 dagen naar djerba, hotel karthago.
onze vraag is of er mensen zijn die ons informatie kunnen geven en of er mensen zijn die op deze datum misschien ook naar daar gaan?
Hotel Karthago is 1 van de betere hotels op Djerba. Dus wat dat betreft zit je goed. De kamers zijn gelegen in menzels in een prachtige tuin, het heeft een mooi zwembad en goed eten. Djerba is niet echt groot maar een leuk eiland om te verkennen, je moet dan wel de toeristenzone verlaten en bijv. met fiets, scooter of taxi er op uit. Een exursie naar de Sahara is ook iets wat vanuit Djerba makkelijk te doen is en zeker aan te bevelen. Er zullen ongetwijfeld mensen vanuit Belgie of Nederland op die datum in Hotel Karthago verblijven, het is en geliefd hotel.
Groetjes,
Msrianna