Ik vertrek half augustus naar Kuala Lumpur om daar stage te gaan lopen. Ik blijf daar 6 maanden.
Voordat mijn stage begint op 1 september zou ik graag nog een weekje willen relaxen en een ‘bounty-eilandsfeertje’ willen meepakken.
Wat ik zoek: mooie stranden, goede snorkelmogelijkheden, goede toegankelijkheid. Ik reis alleen.
Ik zat zelf te denken aan Tioman, Perhentian of Kapas. Alle suggesties zijn welkom!
Voor de geïnteresseerden: het is Redang geworden
Hoi jasmijn, ben erg geïnteresseerd! Waarom is het Redang geworden?
Ik had eigenlijk de Perhentians het hoogste op mijn lijstje staan, maar heel veel accommodatie was al vol. Ik reis er alleen naartoe en ik durfde op de bonnefooi gaan niet aan. Een paar accommodaties had ik gemaild en die waren wel vrij, maar deze waren allemaal exclusief snorkelen en op een druk stuk strand. Zelf zoek ik voor deze paar dagen wat rustigere stukken strand en omgeving. Ook las ik goede dingen over het snorkelen. Ik heb het Redang Kalong resort geboekt met een mooi chalet aan het strand. Erg mooi en de recensies waren goed, dus ik heb geboekt. Heb jij ook plannen Naomi?
Hoi Jasmijn, dit jaar gaan we naar Indonesië. Misschien met kerst weer Maleisië. Ik vind Tioman ook erg leuk, maar ben altijd op zoek naar leuke plekjes. Rendang lijkt me ook erg leuk! Veel plezier!
Indonesië is ook niet verkeerd Jij ook heel veel plezier!