Welk boek moeten we verloten?

Boek 1: Hier heb je als reiziger (naar Java) meer aan. Daarnaast worden er al genoeg verhalenboekjes zoals boek 2 online verloot.

Boek 2

Via Wereldwijzer app

Dat vind ik dus ook! twee boeken moet toch kunnen? Dit is al gratis reclame…toch?

doe mij maar boek 2

boek 1

Boek 2 : meer exemplaren want beiden zullen wel heel interessant zijn om te lezen.

Hallo Maartje,

Ik zou stemmen voor Marion Bloem en de reden is dat ik haar boek over Bali,het Bali van Bloem,heb gelezen nadat ik afgelopen winter zelf enige tijd op Bali ben geweest.
Bali is een aanrader met plussen en minnen die door Marion in haar boek nog eens duidelijk op hun plaats werden gezet.
Zelf ben ik nog niet op Java geweest dus dit boek nu op voorhand lezen spreekt mij nu zeer aan.

groet Roald

Boek 2

Via Wereldwijzer app

1 like

Boek 1 zal ongetwijfeld prachtig en indrukwekkend zijn, maar ook mijn stem gaat naar boek 2!

Boek 2 spreek mij veel meer aan

Ben zelf een groot fan van Bloem dus boek 1

optie2

Boek 1 voor op de koffietafel, boek twee voor me in het vliegtuig.

Via Wereldwijzer app

Boek 1 is voor 80 procent van de reizigers, boek 2 voor de rest

Mij lijkt boek 2 het meest gevarieerd. Boek 1 is beperkt tot Java en klinkt meer als een reisgids.
Boek 2 lijkt me leuker om te lezen. Nu nog hopen dat er misschien een exemplaar deze kant op komt om mee te nemen op onze volgende reis :wink:

Boek 2!!!

Uiteraard boek 2 : veel breder dan boek 1.

Boek 2 is natuurlijk verplicht leesvoer voor iedere reiziger.

Via Wereldwijzer app

Ik zou ook voor boek 2 gaan, groet Erna

Ik zou voor 2 gaan. Klinkt interessanter en niet specifiek op een bestemming gericht. Dat is interessant voor meer mensen lijkt mij. Daarnaast is het eerste boek erg specifiek en als je niet in het gebied geinteresseerd bent is dat boek minder aantrekkelijk.