Welk boek moeten we verloten?

Boek 2, lijkt me top!

Boek 2 lijkt mij geweldig boek

Ik zeg ook boek 2!!!

Boek 2 lijkt me het leukst!

Heel leuk!

Via Wereldwijzer app

Mijn voorkeur gaat uit naar boek 2.

Boek 2 lijkt mij een boeiender keuze.

Ben geloof ik niet de enige die voor boek 2 gaat😊

boek 2 lijkt mij geweldig

boek 2, lijkt mij een echt reisboek

boek 2

Ik heb zelf niks met boek 2 (ik vind haar niet zo leuk), maar wel net boek 1 gelezen. Fantastisch boek vind ik het :slight_smile:

Boek 2 lijkt me heel interressant.

Ook mijn stem gaat uit naar boek 2. Breeder publiek en lijkt me ook wel interessant om te lezen.

Boek 1 a.u.b. (spreekt mij meer aan).

Miss yellow hair (Deel van een review; niet letterlijk overgenomen).
In Miss yellow hair, hello! wordt verteld over Syrië, Turkije, Ghana, Japan, Israël, Jordanië, India, Brazilië, Argentinië, Iran, Mongolië en Uruguay. En dan heb ik het niet over een restaurant in Iran of over een gebouw in Israël dat je echt gezien moet hebben. Nee, ze vertelt o.a. over corrupte politieagenten en seks op het strand en affaires met buitenlandse mannen.

Het Java van Bloem (Deel van een review; niet letterlijk overgenomen).
Het Java van Bloem gaat over de ervaringen opgedaan in Java vanaf hun eerste bezoek in 1977 aan het steeds veranderende Indonesië. De heel persoonlijke verhalen van hun Indo-Europese familieleden die na de Tweede Wereldoorlog voor de Indonesische nationaliteit hebben geopteerd, vormen de hoofdmoot in het boek. Geschreven in een vlotte stijl en in heldere taal. Het boek is een collage van familieverhalen; mooie, dubbelpagina-grote, kleurrijke foto’s; notities van Javaanse eigenaardigheden, eigenschappen en gewoonten; culturele, politieke en maatschappelijke onderwerpen; praktische adviezen

Nomaals. Boek 1 Het Java van Bloem lijkt mij veel interessanter

Boek 2 lijkt me interresant

Via Wereldwijzer app

Boek 2. Lijkt me een leuk divers boek

Boek 2 yups

boek 2

Boek 2!