Wel of niet naar LP ivm slash & burn

Ik ga deze maand naar Laos en ben aan het twijfelen om wel of niet naar Luang Prabang te gaan vanwege de verhalen over slash & burn. Lees veel verschillende verhalen op internet over de periode.
Ben er eind april/begin mei.

Heeft iemand een advies voor mij?

Ik zou er wel heen gaan. Het is een mooi stadje en als je er echt veel last van hebt kun je altijd weer vertrekken natuurlijk. Ik heb er zelf tijdens mijn 6 maanden verblijf weinig last van gehad in Laos.

1 like

Gewoon gaan. Het kan wat rokerig worden, maar een maand geleden waren wij er nog, en toen viel het best mee. Over anderhalve week zijn we er weer, als je dan nog niet geweest bent kan ik je vertellen hoe het nu is. Luang Prabang wil je eigenlijk niet missen in Laos.

1 like

Kom net uit LB en het valt daar reuze mee nu. Met de slowboat over de Mekong vanaf de grens met Thailand zie je het wel heel erg maar in LB zelf en omgeving heb ik er geen last van gehad!

1 like

Ik was er vorig jaar half april en vond het heel erg meevallen met de rook. Luang Prabang mag je gewoon echt niet missen bij een bezoek aan Laos. Gewoon gaan dus, is een super relaxed stadje…vind het altijd heerlijk om daar te zijn…

1 like

LP is een van de mooiste plaatsen om in Laos te bekijken, het valt echt wel mee met de rook. Wij zijn er regelmatig ivm familie bezoek en hebben er nooit last van.

Enjoy Laos!

1 like

Ik sluit me ook aan bij de rest: Gewoon gaan. LP mag je niet missen. Ik heb niets gemerkt tijdens de week dat ik in LP was.

1 like

Heel erg bedankt iedereen voor de reacties!
Ik ga er zeker heen!

Geniet ervan!! Laos is een geweldig land.