Hey hallo.
Ik ben Simone ( 21 ) en ben van plan om van het zomer naar Amerika te gaan om te gaan werken binnen een weight loss summercamp.
Wie heeft hier meer informatie voor mij over???
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
groeten: Simone
Hey hallo.
Ik ben Simone ( 21 ) en ben van plan om van het zomer naar Amerika te gaan om te gaan werken binnen een weight loss summercamp.
Wie heeft hier meer informatie voor mij over???
Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
groeten: Simone
Hoi Simone!
Hier is een link met een lijst van weight loss camps in amerika:
http://www.mysummercamps.com/camps/Special…ght_Loss_Camps/
Je kunt in je application form aangeven in wat voor camp je kunt werken, in jouw geval dus weight loss. Als je een soort dietiste opleiding doet of kunt aangeven dat je ervaring hebt die je in een weight loss camp goed kunt gebruiken dan heb je natuurlijk een grotere kans dat je dan ook in zo’n camp wordt geplaatst.
Wat je ook kunt doen is zoiezo je application form opsturen en dan ook nog een of meerdere van die camps een email sturen om ze te vertellen over jezelf en jouw ervaring en waarom je graag voor hun wilt werken. Niet elk camp heeft internationale staff en niet elk camp gebruikt elke organisatie (meest gebruikte zijn Camp America & CCUSA, ik geef mijn voorkeur aan de 2e) dus misschien is het handig om zoiezo al even contact te leggen met de camps via email bijv, om hier achter te komen)
Als ze geinteresseerd zijn kunnen zij tegen de organisatie zeggen dat zij willlen dat jij in hun camp geplaatst wordt. Het is een hele procedure en het duurt even maar het kan wel.
Succes, Floor