Wegopbrekingen Rondom Krugerpark

Is er iemand die recente informatie heeft over de wegen 4 en R538?

Op de website van Sanpark staat dat deze wegen in onderhoud zijn en oponthoud hebben. De 4 bij/richting ingang Malelane Gate. Ik ksn hier niets over vinden op de website van de AA.

Iemand ervaring in de afgelopen maanden?

Dank!

Hallo

Het ging eigenlijk alleen over het stuk tussen Nelspruit n Kaapmuiden en dat
is zo goed als klaar of al afgerond!
Van het stuk tussen Kaapmuiden en Malelane nog niets van gehoord!
Zal even navraag doen bij familie want die komen daar meermalen per week.
Zou gauw ik iets concreets weet kom ik hierop terug!

veel planplezier

1 like

Hallo

R538 is (nog) niet veel over bekend, maar zal tzt zeker aangegeven staan!
Neem dan vanaf White River de R40 naar Hazyview of omgekeerd, ietsje langer
maar ook erg leuk om te rijden !
R40 tussen Nelspruit schijnt inderdaad klaar of zo goed als klaar te zijn dus de kans op
grote vertragingen is minimaal en tussen Kaapmuiden en Malelane word op dit
moment niet aan de weg gewerkt en ook niet bekend of dit binnenkort veranderd!

veel planplezier

1 like

Peter, dank voor je hulp. Dus ik kan vanaf Johannesburg in 1 rechte lijn naar het zuiden van het Krugerpark rijden over de 4 zonder noemenswaardige opstoppingen?

Hallo

Alternatief is om bij Machadodorp net voor de tolgate de R541 richting Badplaas te nemen
bij Badplaas linksaf richting Barberton de R38 op en bij Barberton de R38 blijven volgen,
je komt dan bij Kaapmuiden weer op de 4 uit!
De route scheelt je een tolpoort, is iets langer maar zeer veel mooier om te rijden,
dus als je tijd er voor hebt zeker het overwegen waard!

veel planplezier

klopt. Ze zijn met de wegen rondom zuidelijk kruger bezig. De site van Sanparks klopt redelijk. vorig jaar zomer was het al en we hebben een stukje door townships moeten rijden vanuit Numbi gate. Gelukkig hebben wij ervaring daar (eigen vakantiehuis) maar de gemiddelde toerist wordt daar niet blij van. Kostte ons best wat extra tijd op weg naar het vliegveld.