Wegenkaart Oostelijk zuid-Afrika

Vraagje,

We gaan over een maand naar Oostelijk Zuid-Afrika om daar lekker 3 weken rond te toeren.
Ik heb wel een recente kaart van Zuid-Afrika maar de schaal daarvan is zo groot, dat je er eigenlijk niets aan hebt.

Ik heb zo snel online geen kaarten met een prettiger schaal kunnen vinden.

Het gebied wat we bestrijken betsrijkt grofweg:
Johannesburg, Drakensbergen tegen de oostelijke Leshoto grens, St. Lucia, Swazieland, Zuid en midden Kruger, Graskop gebied.

Wie weet welke kaart bruikbaar is om op te rijden en toeristisch info te zien (GPS is aanwezig) en waar ik deze kan aanschaffen?
Online?
Ter plekke?

Klinkt als een leuke trip! Bij veel grotere benzinestations in ZA kun je een wegenkaart kopen en volgens mij ook op het vliegveld. Je zou ook de anwb in Nederland kunnen checken. Veel plezier!

Sent from my SM-G920F using Wereldwijzer mobile app

Map studio South Africa road map is de beste . Een A4 boekje, je kan die kopen bij CNE winkels in ZA, die zitten
in winkelcentrums. Ook de ANWB in NL heeft ze, maar nu, geen idee.

vond dit in NL

Hallo

Overweeg ook eens om bij de kaart een navigatie te lenen, huren
of kopen!
Je ziet ook makkelijker wat verharde en onverharde wegen zijn en
een uitkomst voor het zoeken van, gueshouses , B&B, winkelcentra
benzinepompen, interessante plekken etc. etc. ets.
Wij gebruiken een Garmin waar een sd card met de kaarten van Afrika
in kan, zuignap op het raam en rijden maar, eenmaal terug gebruiken
we hem hier in Europa ( weet niet of dit met tomtom ook kan)

Veel planplezier en fijne vakantie!

En kaart met een GPS, Peter is heerlijk om het erbij te hebben. Heb je een groter overzicht, zeker van een land dat je niet kent.

en een TomTom, is zeker een veel gebruikers vriendelijker GPS! Wij hebben namelijk beide…dit uit veel ervaring in ZA

GPS hebben we ook, gehuurd, dus geen idee wat ik krijg.
Gaat helemaal goedkomen.

Dank allen.