Motorreis Zuid-Afrika juli 2012

Wij zijn van plan om met z’n 2en in juli 2012 een motorreis door Zuid-Afrika te maken.

We willen de reis - waarschijnlijk - zelf samenstellen omdat we een aantal adresjes en kennissen in Z.A. hebben.

We hebben nog wel een paar vragen:

• wie weet een goed adres voor het huren van een motor?
  • weet je een plek/adres waar we een goede nederlandstalige routebeschrijving voor een motorreis van Kaapstad naar Johannesburg kunnen vinden?

alle andere goede tips/ervaringen/ideeen zijn natuurlijk van harte welkom!

Alvast bedankt voor je reactie.

Reisgroeten Ans en Johan

Hallo Ans,

Leuk, een motorreis in Zuid Afrika.
Mogelijk kan Anita Meyberg jouw vragen beantwoorden. Ik heb kennis gemaakt met haar toe ik in Zuid Afrika was. Zij kan ook boekingen maken. Zoals je weet kosten die niet meer dan dat je zelf boekt. Je kan haar bereiken op het volgende mailadres: res@enchantmenttours.com.

Kijk maar wat je er mee doet en veel plezier in Zuid Afrika, een fantastisch land.

Groeten,

Luc Kouwenhoven

1 like

Ans en Johan
Als jullie die moter reis maken hou er dan rekening mee dat er hier en daar sneeuw kan liggen, het is hardje winter. B.V. in het Ceres gebergte en in de Drakensberg kan je wel eens voor verrassingen komen te staan.
Geniet die reis Jan

1 like

Hallo Luc,

Hartelijk bedankt voor je reactie en tips.
We gaan zeker contact opnemen met Anita.

Heb jij ook op de motor door Zuid-Afrika gereisd?

Nogmaals dank en we gaan er met volle teugen van genieten!

Groeten Ans

Hallo Jan,

Bedankt voor de tip. We gaan daar zeker rekening mee houden.
En ik denk dat het een extra dimensie aan onze reis zal geven.

Groeten Ans en Johan

Hoi Ans en Johan,
Ik ben daar voor vrijwilligerswerk geweest en heb daarna de Gardenroute gereden. Neen. ik heb niet op de motor gereden daar. Lijkt me overigens fantastisch om te doen. Kan ik met jullie mee, haha. Groet, Luc

Hoi Luc,

Dank voor je reactie.
De gardenroute gaat onderdeel van onze reis worden. Maar volgens mij kunnen we beter 3 maanden dan de geplande 3 weken gaan. Zo te horen is er heel veel moois te zien in Zuid-Afrika.

Groeten Johan en Ans

PS en als je in de tanktas past, mag je mee hoor! haha!