Kaart Zuid Afrika TOMTOM

Hoi!

Wij zoeken een kaart voor op de tomtom in Zuid afrika. We gaan van Johannesburgn naar Kaapstad! Kan iemand ons hiermee helpen.
Onze Tom Tom is een Tomtom One 3edition

Hoor graag van jullie! Bedankt!

Ik kan jullie niet aan een kaartje helpen maar had wel een vraagje.
Wij rijden nl. ook van Johannesburg naar Kaapstad maar zijn er nog niet helemaal over uit welke plaatsen we aan gaan doen.
Welke route hebben jullie in gedachten?
Groetjes!

Hoi Yvon.

Kaart is voor 41 euro te downloaden via de website van TomTom.

http://www.tomtom.com/nl_nl/shop/maps/#deviceSelected=ONE%203rd%20Edition&mapSelected=Zuid-Afrika,%20Swaziland%20en%20Lesotho

Groetjes Remco.

Eenvoudiger en duidelijker dan op de website van TomTom zelf kàn haast niet. Da’s toch inderdaad de eerste plek om deze info op te sporen… En als je dan nog verdere (bv technische) vragen hebt, kan jouw lokale winkelier misschien directe uitleg verstrekken, ofwel de “support”-afdeling op de website.

Wij gaan naar Namibie en Botswana. Zitten die kaarten ook op de tom tom kaart voor ihone? Is er een andere optie?

Ja Tomtom kun je ook op je smartphone laden. Loopt weleens vast. Voordeel dat je niet de hele tijd internet hoeft te hebben.

Daarnaast kopen wij bij aankoop een lokale SIM kaart met veel internet data (en weinig beltegoed, lokale belletjes zijn vaak toch maar kort). En dan kun je ook je Google maps gebruiken. Handig.

Andere opties zijn een navigatie systeem bij je huurauto erbij huren. Of huur in Nederland een Tomtom met kaart van Zuid-Afrika via www.navigatietehuur.nl.

Tip: Koop dan een nieuwe Tomtom. Huren bij autoverhuur is enorm prijzig. Dan heb je er thuis ook nog wat aan.

Hallo

Andere optie is om een Garmin te kopen of lenen van vrienden waar een extra sd card in kan!
Koop in Zuid Afrika een card van T4A (tracks For Afrika) en je kunt heel Afrika door!
Enige nadeel dat hij in de grote steden soms niet op huisnummer niveau werkt!
Maar verder werkt dat voor ons al jaren tot groot genoegen!

veel planplezier

Hallo,
Als je inhet bezit ben van een smartphone kan je ook Here downloaden deze routeplanner werkt ofline en werkt perfect.

Hallo

Inderdaad werken de routeplanners op de smartphones goed, maar je mist wel ontzettend veel
nuttige " Points of interest " en info over onverharde wegen, B&B etc. etc. die bij Tom-Tom en Garmin via T4A
geregeld word bijgewerkt!

veel planplezier

Wij hebben dit vorig jaar met een nevigatie op de smartphone gedaan. Werkt offline en uitstekend!

Namibia en Botswana zitten bij ZA erbij op de Tmtom en de Garmin

Let op!! Een navigatiesysteem in huren bij een autoverhuurbedrijf is vaak heel duur. Ik heb voor mij reis in Nederland een TomTom gehuurd… Bij navigatie-huren.nl.Voor mij ideaal en niet duur. Gewoon ff googlen en je hebt ze zo gevonden. Neem er wel eentje met een groot scherm

Fijne reis,

Martijn