kaarten tomtom zuid afrika

Voor onze reis door Zuid Afrika zijn we nog op zoek naar kaarten voor op de Tom Tom. Heeft iemand die ter overname?

Ik heb deze voor onze reis ook gekocht. Alleen kan je ze volgens mij niet meer los kopen hoor.

Wij konden ze alleen via internet rechtstreeks op onze tom tom downloaden. Dit koste ongeveer 65 euro maar wat ik nu een beetje heb geprobeerd lijkt alles prima te werken!

Ik weet elk geval zeker dat ik de kaarten niet kan kopieren van mijn eigen tom tom naar een andere.

Ik kom net terug van een rondreis van 4 weken en mijn Tomtom heeft het prima gedaan.
Het is niet mogelijk om de kaart over te nemen van een ander dan werkt hij niet op je tomtom .
Er is wel een mogelijkheid om dat voor elkaar te krijgen dat heb ik ook gedaan is wel ilegaal!
Als je er prijs op stel wil ik je verder helpen?.

Groet

Peet

Hallo Peet.
Bedankt voor je reactie.
Het is ons al gelukt om aan kaarten te komen. Ben nu druk bezig om onze reisplanning op onze site te zetten waarbij ik gebruik wil maken van de kaarten van Tomtom. Benieuwd of het gaat lukken!
Groetjes,
Hinke:wereld:

Ik ben heel erg benieuwd naar de dekking van de TomTom kaart Afrika. Ik ga in oktober en moet veel ‘binnendoor’ rijden (gravelroads dus). Voordat ik € 70 ga betalen wil ik wel weten of ik er iets aan heb. Anders is GarMap een beter optie?

Hoi JurjenF,

Als je veel gravelroads moet hebben dan moet je geen TT kaart aanschaffen.
Ik heb em nu op mijn TT staan en ben natuurlijk volop bezig om routes uit te stippelen voor onze reis in augustus.
Er zijn nogal wat (onverharde) wegen die wel op een kaart staan maar die de TT niet aangeeft.
Desalniettemin lijkt het ons toch wel handig maar wij zijn dan ook niet van plan om erg veel onverharde wegen te nemen.

Plezierig
Toon

OK, bedankt. Dan ga ik toch maar even de GarMap bestellen. Van de vorige editie die ik daarvan heb (alleen de topo kaart maar een oude) weet ik dat de helpdesk je ook vanaf die afstand goed helpt. Moet ik alleen ff kijken of mijn VentureCx routable kaarten kan managen.
Thanx Jurjen

ik zou graag willen weten hoe dat gaat yvonne.versteeg@ziggo.nl

Net een maand door zuid Afrika gereisd met de auto met onze TomTom die alles PERFECT aangaf… heeft ons zorgeloos rondgestuurd ! Vooraf thuis alle accommodaties al ingesteld, ging echt perfect hoor… bijna 7000 km er mee gereden, geen problemen mee gehad :blush:

Kijk op de tomtom site

of load de app. Sygic op ke smart phone en load de ZA map. Je kan deze met internet en Zonder internet gebruiken

Ik gebruik ook de Sygic kaarten in Zuid Afrika (zoals Annemieke net aangaf), deze zijn offline te gebruiken en zijn gratis te downloaden op je smartphone. Dus geen dure kaarten aanschaffen voor de Tomtom.

Je kan ze nu al downloaden en thuis even uitproberen (voor Nederland of Belgie bijvoorbeeld).

Ik heb de TomTom Go app met Zuid Afrika kaart geinstalleerd. Met de Booking.com app hoef ik alleen maar de link adres accomodatie aan te klikken en TT go doet de rest.

Sent from my SM-J510FN using Wereldwijzer mobile app

Primo heeft mij tot nu overal probleemloos gebracht.