weet jij werk op curacao voor mij?!

Beste mensen,

Ik weet dat ik niet de eerste ben met een post over werken op curacao, maar ook ik wilde graag een oproep doen naar de mensen die een idee hebben hoe je aan een leuke baan kan komen op curacao.

Ik ben 17 jaar, heb mijn VWO-diploma op zak, spreek de engelse taal vloeiend, heb 3 jaar horeca-ervaring en zou graag voor een paar maanden (het liefst zo snel mogelijk!) naar curacao vertrekken.

Ik heb gezocht op het internet naar mogelijke baantjes, maar ik heb niks kunnen vinden. En om nou een ticket te kopen en daar maar te zien waar ik uitkom vind ik ook te riskant.

Kortom, mijn noodkreet is voor jullie allen:

Heeft iemand toevallig tips om aan een baan en woonruimte te komen in curacao, of misschien zelfs een baan en/of woonruimte op zich?

Ik hoor het graag! Bedankt alvast!

Hi, werk vind je redelijk snel als je er persoonlijk bent, maar om op gang te komen heb je zeker een aardig centje nodig Emanuela. Het begint met het huren van een apt. Wij verhuren zelf units, als je die kunt delen, scheelt dat uiteraard in de kosten, maar is dat niet het geval en je moet de boodschappen etc. doen, water, gas, licht, telefoon etc. daarnaast ook betalen, kun je niet lang rondlopen op het eiland zonder een job. bepaald goedkoop zijn de boodschappen hier niet helaas. Hangt uiteraard van je eigen (spaar)centjes af, maar dat is zeker iets waar je echt wel rekening moet houden.
op Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online. kun je ook wat kiekjes bekijken van de apt. die wij weer vrij krijgen. per 1/11 komt er 1 vrij, de rest na maart 2007 zoals het nu staat. Goed budgeteren/plannen/informeren is wel heel voornaam voordat je zo maar de oceaan zult oversteken. Dat voorkomt dat je in no time teleurgesteld huiswaarts zou moeten keren. Doe je het goed, heb je een toptijd! Heel veel succes met je voorbereidingen hoor,

groetjes.
Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao