Tips???

Hallo allemaal!

Ik ben er wat vroeg bij denk ik… maar ik wil dit soort dingen snel regelen. Ik ben namelijk van plan om februari 2007 naar curacao te gaan. Wonen en werken voor een maand of 3. Heeft er iemand tips voor me hoe ik een woning cq werk kan vinden? Een woning is voor mij eerst het belangrijkste…

Alvast bedankt!

Hallo Marije-Aniek,

Je bent er zeker wat vroeg bij, maar beter te vroeg dan te laat natuurlijk.
Je kan kijken op curacao.pagina.nl. Daar staat veel informatie over wonen op Curaçao.

Ik kan eventueel als je wil bemiddelen voor woonruimte op Curaçao tegen een kleine vergoeding. Ik ken veel plaatsen waar ze kamers/appartementen verhuren. Als je interesse hebt laat het dan weten.

Ik weet niet hoor…maar ik heb met veel mensen gemailt og gemsnt die daar zitten, zaten of heengaan. En die hadden allemaal echt geen vergoeding nodig om even iets voor iemand te regelen! Dus ik zou even verder zoeken, want via via kom je overal op curacao! Succes ermee!

Hi, je bent zeker lekker op tijd, om overal naar te informeren. Wat voor soort werk zoek je, wat is je opleidingsnivo? En wat huisvesting betreft, wij verhuren apartementen. Als je wilt kun je foto’s etc via de mail krijgen. Heb je andere vragen, shoot gerust. En wat ook al geschreven is, deze site is bedoeld om elkaar te helpen, te informeren, ZONDER vergoedingen etc. Dat is totaal niet nodig!! Succes met je voorbereidingen hoor!!!
groetjes Anneke]

Dankjewel alvast voor de tips! Werk maakt me vrij weinig uit…Ik ben dan 18(wordt dan 19) heb beetje ervaring met Horeca, dat lijkt me wel echt heel leuk ook. Verder maakt het me vrij weinig uit. Ik heb ook al bij een ander item op je gereageerd anneke! haha… ik zou heel graag foto’s etc willen ontvangen…!

Hai Anneke!
Dankjewel voor de foto’s en de prijslijst!! Ik ben van plan om samen met een vriendin van mij naar curacao te gaan, ik heb de foto’s en prijslijst even doorgestuurd naar haar! wacht nu op haar reactie! heb je misschien nog tips voor me, waar we werk zouden kunnen vinden?

alvast heel erg bedankt:D
liefs

Hi, via www.curacaofreaks.nl kom je bijna bij alle horecabedrijven. Sommigen hebben een sollicitatieformulier op hun site. Horeca lukt zeker. Met name tussen nov. en februari, kerst, oud en nieuw en carnaval. Zat te doen hoor!!! Succes ermee en wie weet lukt het eerder dan je denkt. Of plan je echt voor 2007?

gr. Anneke

Oke… ik zal daar es kijken! maar ik plan echt 2007, want ik moet nog ff mn ticket etc bij elkaar sparen:p maar gaat goed komen:)