weet iemand hoe ik het beste een paket naar kenia kan zenden?

Mijn pakketjes (die aangetekend verstuurd werden) deden er altijd 3 tot 4 weken over.
Onaangetekend heeft het eens 4 maanden geduurd.
Ondertussen heb ik mn postbus opgezegd op het postkantoor. Er was een nieuwe postmaster en sindsdien moest ik plotseling tax gaan betalen voor pakketjes waar werkelijk waar niets inzat waar je tax voor hoeft te betalen. Meer dan 1000sh voor een pakketje elke keer vond ik echt te gek worden. Ik kijk nu of ik mensen kan vinden in mijn netwerk die naar Kenia komen en evt dingen voor me mee willen nemen. Dat is voor beide partijen een stuk goedkoper! :wink:

Www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu

Van de 5 pakketjes die ik heb verstuurd, met gewone post, pakjes <2 kg in de laatste 10 jaar is er geen een aangekomen.

So that’s not advisable, als het echt moet heb je kapitaal nodig : DHL.

Naar het schijnt an je ‘‘een deeltje van’’ een zeecontainer ‘‘kopen’’ en dat zou zelfs vrij goedkoop zijn. Dan moet je wel hopen dat de bestemmeling iemand kent, die iemand kent, die dat wel uit de haven kan krijgen.

Succes !

hallo, ik stuur regelmatig pakketten naar kenia, bij de bruna via post.nl. je kan het volgen via internet,echter let op dat de doos niet zwaarder is dan 10 kg, dat kost dan aangetekend rond de 60 euro, 2 gram zwaarder en hopla 108 euro.

groet Ed