begin december heb ik twee kerstkaarten apart in een enveloppe naar kenia
verstuurd en vandaag na dus zeven weken is één enveloppe met kaart
ontvangen maar was wel open gemaakt de andere is niet ontvangen.
ook een kerstkaart vanuit kenia naar nederland is na zes week
nog steeds niet door mij ontvangen.
ik heb voorheen verschillende malen een brief/kaart verstuurd en vrijwel meestal
na 2-3 week werd het goed ontvangen, een brief/kaart naar hier in nederland binnen één week.
nu is mijn vraag: wie heeft er een tip zodat de kans groter is dat
een brief wel goed over komt
het gaat niet om een pakketje
maar om een brief/kaart meestal tot 20gram
te versturen met TNT
of vanuit kenya met POSTA
ik vermoed dat men brieven in kenia openmaakt omdat men denkt dat er geld inzit,in brieven vanuit europa, maar waarom komt een brief vanuit kenia naar hier dan ook niet aan?
dus mijn vraag wie heeft tips om de kans te vergroten dat een brief
wel goed overkomt?
ps: de bestemming is een plaats nabij mombasa
Ik heb vandaag een verjaardagskaart gepost naar Kenya, ik hoop dat ie de 27 daar is ivm een verjaardag.
Al eerder is een pakje nooit aangekomen wat ik meer dan 10 weken geleden verstuurd heb. Misschien had ik het beter kunnen laten aantekenen maar voor niks bijzonders vond ik dat wat duur!
Ik ga 28-02 vnaar Kenya, als ik voor iemand nog brieven mee kan nemen laat het me weten, geen pakjes aub! Ben al bijna overbelast maar brieven is geen probleem! Dan doe ik ze daar wel in de bus!
Tot nog toe is onze post steeds aangekomen, ook destijds met de aswolk. Duurde toen ongeveer 3 weken, normaal 10-15 dagen.
Pakketjes verzend ik altijd aangetekend. Kost wat meer maar het gaat altijd goed.