Ik heb 20 juni vanuit Kasane ansichtkaarten op de post gedaan maar die zijn nog zijn in steeds niet aangekomen (zal ook niet meer gebeuren vrees ik).
Heel jammer van de 50 Dollar die ik daar aan uitgegeven heb, maar mijn vraag is of er mensen zijn die dat ook aan de hand hebben gehad. Kaarten die ik vanuit Zimbabwe heb gestuurd waren er binnen een week (terwijl ze daar zeiden dat het wel 3 of 4 weken kon duren…
Graag jullie reacties en alvast bedankt.
Wie stuurt er nog ansichtkaarten?!?!? We hebben tegenwoordig email ![]()
Gr. Hans
Ik stuur nog ansichtkaarten en er zijn een hoop mensen die dat nog erg leuk vinden.
Gek hè?
Helemaal niet gek. Ik stuur ook altijd ansichtkaarten naar vrienden en familie en vind het ook altijd leuk om ze te ontvangen.
Precies Kees, vandaar ook mijn post; ik vind het ontzettend jammer dat niemand de kaarten heeft ontvangen.
Blijkbaar is de post van Botswana niet echt betrouwbaar…
Misschien zijn je kaarten wel in Nederland zoek geraakt…
Vriendelijke groet, Hans
p.s. ik heb niets tegen mensen die nog kaartjes sturen hoor maar was gewoon verbaasd dat dat schijnbaar nog gedaan wordt.
Als niemand nog kaarten zou kopen, dan worden ze toch op een gegeven moment toch niet meer verkocht?
Waar geen vraag naar is, bied je niet meer aan lijkt mij.
Een email sturen naar je vrienden/familie vind ik niet erg persoonlijk en ik weet dat de ontvangers van de kaarten het enorm leuk vinden om kaarten te krijgen uit “verre” landen. (ik ben nogal Afrika verslaafd) landen zoals Botswana, Zim/Zam en Uganda vinden een hoop mensen een aparte vakantiebestemming en vinden het geweldig om een kaart te krijgen uit zulke landen…
Tja, ik stuur nog kaartjes…
Nog twee weekjes en dan mag ik al weer naar Afrika:vak02:
Ik ben in 2010 in Botswana geweest en omdat mijn trouwdag in deze vakantie viel, wilde mijn zusje naar onze laatste Lodge in Maun een kaartje sturen, deze heeft ze ruim 1.5 maand voordat wij daar zouden zijn op de bus gedaan en kwam pas op plaats van bestemming aan toen wij alweer 1 maand terug in Nederland waren… De vriendelijke dame van de Lodge was bereid het kaartje terug te sturen, maar dat heeft al met al ook weer zo’n twee maanden geduurd… Gelukkig hebben we uiteindelijk het kaartje wel ontvangen maar ben bang dat het een hele wereldreis heeft moeten maken. Helaas heb jij minder geluk gehad…
Trouwens ben ook nog steeds helemaal voor kaartjes sturen!
Ene waar gaat de reis deze keer naar toe in Afrika? (Ben ondertussen ook aardig Afrika-fan…)
Fijne vakantie iig
Nou, hier zijn de kaarten nog steeds niet aangekomen van Botswana.
Vanmorgen ben ik net uit Kenia teruggekomen. Brr koud hier!!
Heb 8 maanden geleden een kaart op de bus gedaan vanuit Maun, Botswana en die lag serieus binnen 6 dagen op de mat in Nederland. Vast een uitzondering, maar het kan dus wel ![]()
Ik ben gister teruggekomen uit Kenia en iedereen had de kaarten al in huis;
het niet aankomen van de kaarten uit Botswana is mij in andere Afrikaanse landen ook nog nooit overkomen.
Misschien ben je de postzegels vergeten…
Nee dat ben ik niet vergeten